Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterevenemangtävlingarutställningar
Läst 424 ggr
Mann
0

"Modellbyggarträff" 3 mars 2007

Modellhuset Liden arrangerar för femte året i rad den 3 mars 2007 en "Modellbyggarträff" i Mariestad. Alla modellbyggare är välkomna att visa, diskutera och byta erfarenheter med andra modellbyggare. Träffen är ingen tävling!  Boka in denna dag i din kalender !

Välkomna
Christer Mann
Modellhuset Liden.      www.modellhuset.com

StefanW
0

Jag hoppas att modellbyggare runt om i Sverige och framförallt Skaraborgare kommer och visar upp vad man håller på med! Jag har själv varit där tidigare år och det är kul att träffa andra byggare, hoppas vi syns där!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

ja jag lär nog komma i alla fall

//Ronny

StefanW
0

Det vore skoj om vi kunde samlas och ha ett möte för Skaraborgare, och då hoppas jag att det kommer några gamla rävar utifrån som kan komma med lite tips på hur man driver det vidare!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

StefanW
0

"puttar upp denna tråd"

Stefan - Modellbyggare

Mann
0

Vi på Modellhuset Liden hoppas att "modellbyggarträffen" är lika välbesökt som vanligt. Vi hoppas också kunna visa ett bildspel från leksaksmässan i Nürnberg under denna dag. Som ni säkert redan vet är denna mässa ett eldorado för oss som gilla modellbyggen. Jag hoppas att vi ses lördagen den 3:e mars i Mariestad och Leksbergs församlingshem.
Välkomna
Christer Mann

Mer info. www.modellhuset.com

StefanW
0

Jag kommer att närvara och för de som inte har möjlighet att komma dit, kan titta in här efteråt så skall jag skriva en artikel om dagen!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare