Inga nya modeller i present
Jag fyller år idag, men fick till min besvikelse inte en enda byggsats i present..va? Vad ska man säga
Nej då, det är ingen fara, jag tror familj o bekanta har fattat att man sköter modell-inköpen rätt bra själv, så dom ger en hellre höstjackor och biobiljetter och äppelträd o sånt
//Peter
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

Grattis!
Du fick ungefär samma utfall som jag för någon vecka sedan, äppelträd är ju inte helt fel. Skulle gärna plantera ett sådant vid sommarstugan.
Niclas

Tack Niclas och grattis till dig också!
Jaha, där ser man! Jo, det är precis vad jag ska göra, bäst att plantera innan det fryser i backen bara
såg på nyheterna att det snöade uppe i Tärnaby tror jag det var, i morse!
Grattis Peter!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Ett stort grattis…

Ett stort grattis!
Stefan - Modellbyggare
Inte en enda byggsats i födelsedagspresent???!!! Det är ju upprörande, minst sagt. Själv kommer jag att önska mig en resa till Japan, inklusive fabriksbesök på Tamiya, Hasegawa, FineMolds m. fl.
Jaja…drömma får man väl alltid? 
Grattis och ha en bra dag!
/Stefan

Tack ska ni ha! Ja det vore inte illa med en resa till Japan, t.ex.
får väl nöja mig med Modelltåg 09 i Gävle!

Grattis, både Peter och Niclas!
Det där med att få byggsatser i present har dina nära och kära tydligen förstått. Det är precis likadant här, sådant vill jag sköta själv för annars måste jag ju ändå sälja eller byta bort det jag fått. 
Och snöandet det närmar sig. Svärfar sa att de hade fått de första snöflingorna i Tornedalen nu.

Grattis Roca / Peter! 

#8 Tack ElLobo! Ja precis, det blir nog bäst så, annars måste man specificera så exakt vad man vill ha och då blir det inte lika kul.
#9 Tack så mycket Johan!
Stackars dig… Inte en enda 109a
Grattis på födelsedagen!
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Tack så mycket! Nä ingen vidare utdelning tyvärr 

Ett stort Grattis Roca 

Tack ska du ha Henke!