Bergslagsgänget?
Hur har vi det nu i höst? Är det några som är sugna på att sitta och bygga någon dag?
Finns det några datum vi kan samsas om? Den 5-6/9 är det Modell Göteborg, den 26/9 är det Minimeet, så de datumen får vi väl stryka.
Är det någon som har ett förslag på datum och plats?
Min vän jag är alltid sugen. På att bygga allltså :) Vi kan sitta ilokalen eller i Linde eller om någon annan vill "hålla" i det kan jag mer än gärna röra på mig.
Nämn tid och plats så kommer jag. Dock inte 3-4 okt då jag och min kära sambo tillbringar lite tid ihopp utan barn :)

Enda spärrade datumet jag har är sista helgen i september då jag gör en "Mattias"….
Jens

Jag har fortfarande ganska fullt framöver,,,så jag får be att få återkomma om tiden…däremot lusten finns det mycket av så det är inte den som är problemet…
Jag kan också meddela att jag jobbar för fullt för att frå fram info ang en ev, höstträff i Lindesbergstrakten och jag återkommer om det också så snart som möjligt…

#3: Det låter bra! Med träffen alltså! Hoppas det ordnar sig för dig med resten.

Hur skulle det vara med söndagen den 20 september i Örebro? Som det ser ut nu så skulle det fungera för mig.

#5: I'm in!
Jag hänger gärna på jag också:) Kanske lyckas övertala tjejen till och med:)

#6 och #7: Låter bra!

Jag ska kolla om jag kan den 30:e jag med…återkommer om det…

#9: Nej, inte den 30:e - den 20:e var det! 

Ser ut att funka för min del.

Det verkar nog som om den 20 september skulle vara ett bra datum. Vi försöker med det så får vi se.

#10 OK…jag får väl kolla den 20:e istället då…
Där ser man hur långt minnet räcker ibland…

#13: 

Trevligt med den 20:e. Då kan vi dricka Löfbergs Lila också…

Jaaaaa…..
Vi tycker om "gott" kaffe 

Då måste det vara Zoega ni pratar om.
20 passar för mig. Ska städa lite då mitt stora dio står på borden :)
Jag fixar fika bröd….

#19: Ringer du Göran och ser om han vill vara med?
# japps fixar det
Hallå igen. En vecka kvar ska vi köra på Söndag? Vilken tid tycker ni?
Har inte fått tag på Göran ännu men det kommer säkert…

#22: För min del kan jag förmodligen inte vara i Örebro förrän runt 1230, men det är ju inget som hindrar att ni andra startar tidigare om ni skulle vilja.

Jag har fortfarande ambitionen att vara med på söndag. Nu har jag varit ute på jobb en vecka och kommer hem troligen tisdag så det blir väl lite förhandling hemma…
Söndag låter nice!
Jag kommer att vara där från ca 10-10,30 alla är välkomna
Var ligger lokalen? Har för mig att jag läst om det nånstans, men jag lyckas inte hitta det nu…
# joppo. Ekersgatan. Ring mig när du är på gång så möter jag dig. Jag kommer inte ihåg vilket nummer det är på porten :)
0705-465984
Mattias

#28, #29 Tack tack… Dit ska jag nog kunna hitta… Ringer dig MattaP när jag är utanför…

Jag får ta och avstå från byggmötet i morgon, jag måste prioritera om lite. Attans tråkigt men …

Jag kan inte jag heller tyvärr…
Väl mött nästa gång…det kanske blir helgen 7-8/11 på våran bygghelg här i lindesberg kanske ????
Tyvärr måste jag också tacka nej… Känns väldigt tråkigt, men jag måste tyvärr jobba imorgon

Tråkigt Joppo…..
Är du sugen på o komma till Lindesberg på våran bygghelg då…
En hel helg fylld med modellbygge ihop med likasinnade ???
Det låter helt klart lockande
Jag bor ju ganska nära Linde också(i Karlskoga) … Så det är klart jag kommer… Jag ska se till att redan nu fixa så att jag inte kan bokas in på nåt jäkla helgjobb…
Hur gick det på byggträffen? Jag har lite dåligt samvete för att jag blev tvungen att dra mig ur i sista sekunden… Känns lite surt mot er som tog er tid och anordnade den…
#36 Den gick bra det blev bara jag och Jaguar som byggde men det var trevligt.
Du behöver inte ha dåligt samvete alls jag bor ca 100m från lokalen så det är inget bekymmer för mig att gå dit :). Jag tycker det är skönt att komma hemifrån en stund och bygga utan ungar och frugan….
Det kommer fler gånger du är välkommen nästa gång och bilder kommer nån dag från byggdagen.
Matta p
Ok… Skönt att det inte gjorde nåt… Ska bli kul att se bilderna från er miniträff