Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterevenemangtävlingarutställningar
Läst 1372 ggr
bosnafly
0

BORÅS AIRSHOW

LÄS MERA NI SOM ÄR INTRESSERADE

SANI

http://www.airshow.nu/

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

Hemsidesbilden:

Till siten

ElLobo
0

Det ser ju ut att bli en hel del intressanta flyguppvisningar, om det preliminära programmet håller.

bosnafly
0

ni vet var ni hittar mig den helgen,jag och grabben ska njuta av den

sani

www.bosnafly.n.nu

starhawk
0

Kunde vart kul om det varit någon annan tid, men man hinner knappast dit efter födelsedagen den 15.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Raldor
0

Ser intressant ut. Men det är mycket på gång den perioden. Linde Open och Dala-Järna Flygdagar helgen innan och Axvall 40-års junileum helgen efter.

Monster-Mad
0

satt o kollade vilka plan som kommer va med i Borås. Ingen Viggen där heller. Nån som vet om det kommer nån viggen nånstans i år?

ElLobo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ElLobo
0

#6: Tyvärr finns det ingen flygande Viggen kvar i Flygvapnet. 
Det finns ett antal individer som är möjliga att göra luftvärdiga men pengar saknas.

[Henke29]
0

Jag tycker det är sorligit att dom inte har nån Viggen som flyger idag Gråter
De hadde vatt underbart att höra dånet från en JA 37 Viggen igen..
Inget slår det mullret som kom från den motorn.
De var så de skakade i marken när dom drog på..

Henke

bosnafly
0

hej alla

var där idag,kanonbra,Catalina planet är ganska stor,sen hade de mussen o spitfire,härligt ljud vet ni…en annan sak som var häftig var 2st flygmotorer på släppkärra,o de startade dessa,ooojj vilken härlig ljud,hade ingen hörselsskydd…..ska lägga upp lite bilder o filmer tänkte jag men senare ikväll

sani

tunnan kom förbi oxå,vacker syn

www.bosnafly.n.nu

PonCar
0

Visst är det tyyypiskt! Här har man bott i en stuga bara ett par km från Viareds flygfält (där Airshowen hölls) hela semestern -och så är man tvungen att åka hem till Nyköping dan innan!!!Rynkar på näsan

Av en slump kom faktiskt Catalinan inflygandes för landning i trädtoppshöjd nästan precis framför bilen våran när vi var på väg in till Borås C. Det planet hade man gärna velat se mer utav!

Läste förresten att det enda ännu flygande exemplaret av "Tunnan" skall visas upp på Göteborgs Airshow i slutet av augusti - men något datum stod inte tyvärr… (i tidskriften "Militär Historia").