Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 904 ggr
ElLobo
0

Snart 500!

Modellbygge <a href=iFokus.jpg" />

Med 177 olika sajter och 60 186 medlemmar är iFokus en stor community.
Och vår egen sajt Modellbygge växer till sig sakta men säkert!

Vi närmar oss nu det lite magiska strecket 500 medlemmar!
Vi har just nu 486 st registrerade medlemmar och medlem nummer 500 borde nog registrera sig under sista veckan i juli eller kanske i början av augusti.

Modellbygge iFokus_2.jpg

bosnafly
0

sedär ja,kanonbra….

saniCool

www.bosnafly.n.nu

ProMod
0

Skitkul…

Då vet man att man inte är den enda idioten som sitter o

"sniffar" Tungan ute 

lim i källaren….Utan vi är många tillsammans… Skrattande

sponny
0

#2 Det finns hopp för oss alla. Skrattande

Skämt å sido så känns det kul att det faktiskt finns så pass mycket liv i hobbyn. Och det är kul att, som jag, komma tillbaka till den efter flera år och se att det har hänt en massa.

pentti01
0

Instämmer med er: kul att vi är många!  Lite tråkigt för min del dock; verkar ej finnas några från mina hemtrakter (Gävle-Sandviken). Om så vore fallet kunde vi ju ordna en byggträff eller nåttGlad!?

Pentti.

ElLobo
0

#4: Ja, inte är det många från dina trakter - åtminstone inte som fyllt i sina profiler. Men du har ju i alla fall sebbe111 (Gävle) och ic3man (Hofors), även om de inte varit aktiva på ett tag.  Annars får du gärna åka till Dalarna och besöka de träffar IPMS-Dalarna har på lämpligt avstånd från dig.

pentti01
0

#5 jodå, jag var till Falun på träff i fjol.Det vore dock skoj att ha några "bygg-kompisar" att besöka ibland.

Pentti.

ElLobo
0

Nu när den här veckan precis har börjat så har vi 492 registrerade medlemmar. Det närmar sig …

bosnafly
0

kul med så många,ingen från borås som är me dpå forumet?

sani

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

#8: Nej, det verkar lite dåligt med Boråsfolk. De som bor närmast är väl cal-le, Falköping; jeepsventa, Hindås och T-34, Kättilstorp.

Fast det är ju fortfarande många medlemmar som inte fyller i bostadsort m m i sina profiler … Skrikandes

Emo
0

I går fick både Smyckestillverkning och Support sin 500de medlem.

Det hade varit roligt om det funnits en mätare på aktiviteten, antal inlägg, vilket väl bättre visar hur trevlig sajten är.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ElLobo
0

#10: Det finns en mätare som mäter aktiviteten, Aktivitetsindex, men den siffran kan bara Sajtvärd och Medarbetare se. Men precis som när det gäller dina iFokus-poäng (ditt personliga aktivitetsindex och din sten av olika valör), så säger den inte så mycket den heller. I alla fall inte något om kvalitén. På vissa sajter har de ju haft trådar med räkna ned från 1000 och andra liknande trådar som egentligen inte betyder något …

ElLobo
0

Ikväll har medlem nr 496 registrerat sig. Det magiska talet 500 närmar sig …

Skrattande

bosnafly
0

oojoojjj,ska vi ha byggfest när vi når 500?

sani

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

#13: Det vore nåt de va?! Skrattande

bosnafly
0

varför inte,en online fest?eller finns det nåt som heter så?

adda mig på msn om du,du har nog tillgång till den

www.bosnafly.n.nu

StefanW
0

Vad det någon som sa något om fest…?

Party animal..

Late That Night.

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#15: Använder inte MSN.

ElLobo
0

#16: En riktig fyllehund!

bosnafly
0

heheh,välkommen ombord stefan,drycker en kall cider o bygger på min nya byggsats,mig-3 o festar med ellobo

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

498 … Skrattande

ElLobo
0

#16: Rökning är skadligt för hälsan?! Flört

ElLobo
0

499 registrerade! aventyrarn blev nr 499 (glöm inte att aktivera din sajt och lägga in lite info om dig själv).

En kvar till 500! Vem blir det?!

ElLobo
0

Nuså! Nu har vi nått den magiska gränsen!

Inlägget är låst för nya kommentarer