Ny rookie anmäler sig
Tjena alla model galningar.
Har inte byggt en model sedan jag var ca 10 år gammal, då var det inte snack om färg å tjafs, dekaler om modellen hade tur, sen blev den oftast sprängd med smällare. Men nu har byggar lustan kommit tillbaka, ordentligt. Tanken är att börja bygga lite mer seriöst, vilket ledde till efterforskningar på nätet, vilket ledde till detta forum. Har läst och tittat på så många byggen och läst så många råd så att det bara snurrar.
Tack för den uppsjö av ovärderlig information som finns här.
Mvh Robban
tjena
välkommen hit,jag är som så många andra här,hittat tillbaks till modellbygge efter många år.här finns många goa byggare,det lär du märka efter ene liten stund
ha det
sani
www.bosnafly.n.nu

Välkommen Robban77…
Jag precis som du började bygga i unga år och höll på upp till övre tonåren innan det ble ett uppehåll på ett antal år…
Men nu kör jag på för fullt…

Vi är en hel del återfallsbyggare på detta trevliga forumet, så välkommen hit till oss plastmissbrukare och hoppas du kommer trivas!!

Välkommen in Robban,här har du en till återfallsbyggare.
Ännu en återfallsförbrytare, trevligt. Välkommen in i lim-ångorna!! 
Hej och välkommen Robban!
Här har du en återfallförbrytare till! 
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Det är som att gå med i IRA, once in, never out…

Välkommen hit! Du kommer garanterat att trivas!

Välkommen in i värmen!
Stefan - Modellbyggare

hepp!
Härligt en till inte behöver man känna sig ensam här inte
Själv åter vid modellbordet efter 25 års frånvaro för min del!
Mvh Johan
Välkommen !
Här kommer du att trivas, och få många bra svar om du har frågor.

Välkommen, välkommen. 
Vilka byggen är det som står högst på din intreselista?
Plocka hem en Strv-103C/Trumpeter från Tradera, så det blir väl mitt första bygge. Sen är jag väldigt sugen på en Abrams eller kanske en Bradley, nånting från Gulf kriget iaf. Trumpeter verkar ha bra pris på sina 1:35'or, antar att dom inte är Tamiya kvalitet, men bra att lära sig på. Ska bli kul med en större model, har bara provat 1:72 och min första model sen nystarten, en uh-1 huey i 1:48 från Revell. Den hade inte den bästa passformen, hade tom 1977 stämplat i plasten så den va nog bra gammal. Den är numera ett test offer hehe.
¤13
har byggt eb uh-1d i skala 1/32 från revell,ingen vidare passform heller men den blev färdig iaf.
sani
www.bosnafly.n.nu

Välkommen hit Robban, ska bli kul att följa dina projekt!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus