Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1264 ggr
T-34
0

Återvunnen Jagdtiger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har "renoverat" min allra första modell jag byggde för ganska många år sen. Full med gammal Humbrolfärg som var ganska tjockt målat så några detaljer var det inte frågan om. Gråter

Nå, ett par vändor i en plastpåse full med MrMuscle ugnsrengöring och färgen var väck, så sen var det bara att rätta till lite misstag och försöka få dit lite handtag mm som försvunnit under årens lopp och på med lite ny färg.

Modellen är en gammal Revell och gubben vet jag inte nåt fabrikat på.

Jag är inte direkt van att bygga tyska grejor så alla "riktiga" tyskpansarnördar kan säker ha åsikter om kulörer mm men den blev i alla fall bättre än den var. Cool

Magnus

T-34
0

Vänsterprofil

T-34
0
T-34
0

"Guben".

Blev lite olika färger här men ungefär så här ser den ut

T-34
0
Azgaron
0

Snyggt bygge Magnus! Ser mycket bra ut! Bra renoverat!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Raldor
0

Du har lyckats bra med renoveringen. Mycket snyggt.

[Henke29]
0

Mycke snygg renovering Tungan ute

WilcoX
0

Den blev snygg!!

[Hayabusa]
0

Synnerligen lyckad renovering! Snyggt!

Greenhorn
0

Mycket snyggt renoveringsjobb!!!

Texxas
0

Blev jättesnygg !

berfrund
0

Reno09 gick helt klart bra den ser fin ut!

johannespanzer
0

maffig pjäs! mycket fin. gillar speciellt chefen som ser cool ut i läderjacka ala Captain Harlock och hörlurarna käckt runt nacken som värsta Londondeejayen! Skrattande

T-34
0

Tack ska ni ha. Om man letar i gömmorna hittar man rätt mycket som behöver renoveras för lite har man ju utvecklats under åren. Glad

Det är faktiskt riktigt kul att hålla på med och dessutom bygger man ju inte en massa nytt som inte får plats i hyllan. Det är ju bara att ställa tillbaka på samma plats.

Just nu håller jag på med en AFV Churchill MkIII men den är ett nybygge. Jädra massa delar till hjulupphängningen kan jag meddela ifall nån tänker bygga en sån.

Magnus

IKV91
0

Hej!

Snygg jagdtiger! Jag gillar hur du har fått in damm i reservbandplattorna. Riktigt snyggt!

Ska bli kul och se din Churchill.

Roger