Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpågående-projekt
Läst 1237 ggr
NBISaladin
0

1:16 King Tiger m.m.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallåj!

Flera nya uppdateringar på mitt Kungstiger-monster på Assembly-sajten uppe nu.
Det har dessutom blivit bra sprutt på våra övriga skribenter, kolla speciellt in Franks fantastiska Panther på tågvagn-bygge, en del av et stort dioramaprojekt han håller på med:
http://www.hobbybokhandeln.net/

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Azgaron
0

Ser mycket bra ut Hasse, men vilket jobb att måla alla på det viset!

Kul att du fått dit artiklar från andra byggare på sidan! Kul att läsa om Emma och Sven-Åke och hans figurmålningstips!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

IKV91
0

Hej!

Jag uppskattar ditt bygge och sidans innehållet i övrigt. Trevligt med artiklar där olika tekniker visas och förklaras.

MVH/Roger

WildeSau
0

De ser mycket snygga ut men vilket tålamodsprövande jobb.

Kul att du får fler och fler skribenter på Assembly.

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Joppo
0

Tjena Hasse.

Tycker Assembly bara blir bättre och bättre… Bra författade artiklar och proffsigt fotat… Me like… Håller med Azgaron om att figurmåleritipsen var kul att läsa om… Mer sånt…

Såg att du lyckats hitta en modellbyggande kvinnoskribent också… Ball! Visste inte att det fanns sånaSkrattande

Vad har du för planer om sidan i övrigt? Ska det bli ett forum också?

Mvh Jesper

leo-
0

ser nästan ut som lumpen suvenirerna kom till nytta Flört

nä skämt åsido dessa är mindre

gillar bygget och skulle vilja i den skalan men det är för mycket just nu

[Hayabusa]
0

Mycket intressant hemsida! Kul att det dyker upp en tjej också. De är alldeles för få inom vår hobby. Jag såg Emmas bilder på JAS (IPMS Sthlm) och de var kanonbra.

/Stefan

NBISaladin
0

Hallå alla glada!

Va kul att ni tycker sidan är kul. Apropå syfte, så är det väl helt enkelt att samla upp trevliga, snälla, begåvade byggare från Norr helt enkelt. Vi här uppe i norr har ju en egen bygg- och målningsstil tycker jag, o vi ligger i topp kvalitetsmässigt, så varför inte en egen portal oxå?

Himla coolt att ha hela 2 tjejer på bloggen är det ju oxå måste jag säga!!

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Tails
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt galet snyggt, Mycket imponerande bygge! Hoppas man får se detta på C4 sedan kanske?