Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: köpsäljbyt
Läst 609 ggr
gorby
0

Sökes: Tiger 1, 1:35 early/late kvittar!

Hej, Vill köpa en Tiger 1 vagn efter att jag ett misslyckat försök att få bort humbrol färg stampade sönder min Tiger 1 =/

Har ni någon som ligger och "skräpar" sälj till mig!

mvh

Tails
0

stampa är aldrig bra :(

där är mkt bra reservdelar man kan nyttja så som bärhjul och dylit :/

johannespanzer
0

Stackaren fick en direktträff med en 155mm artellerigranat!

Eller en ondskefull raketattack från ett allierat flygplan!

Gråter

Har tyvärr ingen att sälja, men som tails säger, bra reservdelslager har du iallafall!

Det kryllar nästan av tigrar på tradera då och då, tyvärr är det ett stort överpris jämt, speciellt på tigers tycker jag. Kollade alfahobby, de hade inga tigrar i 1:35 Obestämd

Joppo
0

Det finns en Tiger Late bland Hobbyfixarens konkurslager… En Dragonbyggsats som kostar 217.50kr (allt kostar hälften av priset som står på hemsidan)
Du kan kolla på den om du söker på art.nr 003-6416 på hobbyfixaren

Ska du beställa nåt så kontaktar du denna snubbe: bem@bmsoft.se

Mvh Joppo

bosnafly
0

kqn mqn handla dessa varor nånstans?från hobbyfixarn

sani

vill ha hind MI-8 iskala 1/35

www.bosnafly.n.nu

Joppo
0

Du mailar bara till bem@bmsoft.se och skriver vad du vill ha…
Mailadressen tillhör snubben som köpt upp Hobbyfixarens konkurslager. Han säljer ut hela sortimentet till halva priset mot vad som står på hemsidan… Vill du veta mer kan du läsa denna tråd :
Hobbyfixaren i konkurs!

Mvh Joppo

Tails
0

finns där något lager man kan besöka tro? wildesou? Ska vi åka bil?

Angående tigern som de har så är den mycket fin, men den är specifik till de tidiga sena östfrontsvagnar. Många smådetaljer som gör den unik för just den vagnen. har bar alite info om den så folk får nog fylla i här.

gorby
0

bump! ingen som har en att sälja?

Rodastjarnan-com
0

Kolla under http://www.rodastjarnan.com/kategori.php?kategori=Byggsatser+Pansar

Har minst tre uppe nu, kommer lägga upp en till lite senare. Säg till vilken du är intresserad av så återkommer jag med mitt bästa möjliga pris som förhoppningsvis ligger i närheten av "ligga o skräpa-pris"

MVH// Henrik på RSM