MINI ART RUIN

japp håller med en Tiger eller liknade hade snott blickfånget direkt vart ett bra dio snygga gubbar gillar cammot på dom.

Snyggt komponerat dio!!! Några soldater och en kübel är alldeles lagom. Ruinen är även en fullpoängare! klart snygg!! Himla fint med egentillverkade golv.

Mycket snyggt dio. Blir sugen på att försöka mig på ett dio oxå.

#0-4 Panther11 - Vackert! Gillar speciellt kammot på gubbarna, och den härliga väggfärgen "därinne" i huset! 
Är det dragons panzer riders 1+2 gubbarna tro?
Mycket snyggt och trevligt dio Panther!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Måste säga att det var ett grymt fin Diorama!
Snyggt du hade fått till golvet!
Och som du säger så är en panzer nog lite mycke på en sån liten platta. Om man inte vill ha bara en sån vill säga 
Igen : Grymt fint arbete !
Mycket bra jobbat! blir lite sugen på att slutföra något av alla dion jag har halvfärdiga.
Riktigt snyggt litet dio, fullt av liv med snygga detaljer.
Magnus
Mycke snyggt Dio du har fått till 
Hur snyggt som helst! Blev jättebra med Kübel-vagnen och gubbarna kring den. Bra gjort.
Mycket bra ruin med allt "bröte och skräp", kamot på gubbarna är ju sanslöst bra!!
Ser fram emot nästa bygge Magnus!!
Thomas

Kanon snyggt dio panther11. Håller med dom ovan snygg hus ruin och camo på soldaterna.
Fy vad snyggt, mycket att titta på men ändå inte för mycket på plattan. Tycker det är mycket bra gjort.

#17 Precis min tanke också, mycket detaljer men inte onödigt mycket prylar. Mycket snyggt jobbat panther11.