Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 1453 ggr
bosnafly
0

var är henke??

var är henke?han är inte så aktiv?senast var för -5-6 dagar sen..undrar bara

sani

www.bosnafly.n.nu

[Tunnan]
0

Han mår bra, pratade med honom nu ikväll
Han är inte lika aktiv här längre
I alla fall inte just nu
Varför, får han själv tala om.

Joppo
0

På tal om snubbar som inte är så aktiva längre, är det nån som vet vad hänt med Geeken? Har inte sett nåt inlägg från han på länge…? Saknar hans "jidder" i trådarna :D

ElLobo
0

Inte aktiva längre …? Förvånad Medlemmarna måste väl i alla fall få göra något annat emellanåt? Flört 

Det handlar ju i båda fallen bara om en dryg vecka eller så. Inget fel med att vara orolig och fundera över vart de andra har tagit vägen, det visar bara att man bryr sig, men det är ju inte alltid en medlem talar om ifall han åker iväg någonstans en vecka eller så.

Det är ju först efter längre tid man kan bli riktigt orolig.

karlrobert78
0

Tyvärr är det väl så att vi som bygger och är intressade har gått in i "lågkonjuktur"! Denna årstiden är det mycket annat på alla fronter, barn i skolan, trädgård och renoveringar m.m. Jag bygger inte alls lika mycket nu som under vinterhalvåret! Det är väl en hobby som har högsäsong under vintern och vilande under vår/sommar!

Detta är dock min teori utifrån hur det är med mig!

//Marcus

[Henke29]
0

Så nu är ja tillbaks iallfall idag.
Vi ska börja snart att måla föräldra huset.
Så de kommer inte bli så mycke tid här just nu.
Men lite byggs de på kvällarna iallafall.
Håller på med ett Afrika dio.
Bland annat en Panzer III och sen en Kübelwagen bägge i skala 1/72.
Vi får se hur de slutar de är mitt allra första diobygge.

MVH
Henke

Fisken33
0

#2 Ja eller Denstore, honom har jag inte sett till på ett tag heller nu, sitter han med veckad panna över Akagi kanske?

[Hayabusa]
0

#6 Tyvärr har Denstore troligtvis lämnat detta forum…tråkigt nog Rynkar på näsan.

/Stefan

berfrund
0

Vem jobbar inte med annat just nu själv så gräver jag upp halva trädgården o bygger murar och lite annat som gumman gillar har sån tränings värk så man bara Skrikandes

[Henke29]
0

Ja de är mycke tråkigit att han har lämnat detta forum denstore..

Joppo
0

#7 För man fråga varför? Väldigt synd i alla fall… Han skrev en hel del instressanta artiklar… Airbrushguiden bland annat är ju helt grym..

[Hayabusa]
0

#10 Ja, det är väldigt trist. Jag gillar det som Denstore skrev. Artiklarna om Airbrush och Hasegawas Akagi var ju suveränt bra!

Anledningen till att han lämnat detta Forum kan jag bara gissa. Spekulationer leder bara till missuppfattningar, så de behåller jag för mig själv.

/Stefan

Joppo
0

#12 OK… Förstår om du inte vill spekulera… Han hade väl sina anledningar antar jag… Synd är det iaf… Jaja… Han kanske kommer tillbaka nån gång i framtiden…

berfrund
0

# 7 Va har han lämnat Gråter han hade ju så bra artiklar!

[Hayabusa]
0

#13 Ja, tråkigt nog är det så. Tror inte vi ska hoppas för mycket på att han kommer tillbaka. Tyvärr…

/Stefan

[Tunnan]
0

Nej det är oehört trisst att han försvann Rynkar på näsan
Han är mycke kunnig innom detta området
Och förmodligen i mycke annat också

/Tunnan