Kingtiger Rapport #59
Kommer ni ihåg den helt osannolikt döpte Dennis Gotobed under TV:ns jurassiska era, engelskakurs i UR(Go… to… bed!!): "Och nuu ska vi taa någre snabbiser"…
Långsökt, jag vet. Man kanske skulle bli programledare?
anyways, en ny update(=snabb, förra var i förrgår) är uppe, plus en mystisk rosa, rund varelse:
http://www.hobbybokhandeln.net/?p=1726
Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Oj här har man lagt in stor spurten på inredingen.
En sak jag saknar på halkplåtarna är lite ren metal på "åsarna" på halkplåten. För om man tittar på diverse maskiner(kör en del olika lastmaskiner och andra fordon) så även fast dom inte är vidare gamla eller lortiga så är dom slitna ner till renaste järnet. Även fast dom är fulla av skit så syns det. Så en liten stig runt kanonen som ett u. För förare och radiooperatör går troligen på exakt samma ställe varje gång dom kliver i och ur fordonet.
Annars så tycker jag att du kan vara stolt över det du har gjort, men är man som vanligt självkritisk blir man aldrig riktigt nöjd!
Bygget fortsätter att imponera Hasse! Mycket snyggt
Och jo, jag kommer ihåg Gotobed!
men kanske inte mer heller!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Jo, visst minns jag Dennis Gotobed. Vi hade t om ljudband med honom i skolan! Kan även figurerat i något skol-TV program också…Undrar om han lever än?
Stiligt bygge, Hasse! Mycket imponerande. Kommer den färdiga modellen att finnas att beskåda i Sthlm?
/Stefan
Det där är så jäkla snyggt att jag kan känna lukten av stridsvagnsinteriör. Avis blir jag också!

Oj den barbapappahelin var gullig! Ska den bli "desert pink"? 

#1: Jo, jag vet… har banne mig målat om och till på dom 4-5 gånger redan, men får inte till rätt känsla. Jag fortsätter trixa tills jag blir nöjd!
#3: Ja, den kommer att stå på Pipersgatan ett par månader har jag blivit lovad av Mr beställare.
#5: Ingen aning om vad Björn har för sköna idéer om den…
Han kanske kan svara här?
Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus