old Exotic Car rust= Sad
letade efter rost bilder på min CV2:a och hittade detta

**

Dena vita Ferrari e tydligen en replika som nu e upprustad.
**
**
//AlliN
**
Fina bilar som bara står och förfaller
Skandalöst

Usch det är den ekonomiska krisen, stekarna har inte ens råd med biltvätt längre! 
Många fina bilar där fast som sakt dom skulle ju behövas tvättas oh puttsas och en del av dem en ny lack 

Finns folk som borde avlivas efter att sett dessa bilder,BILPLÅGERI!!.
¤4 ja bilplågeri är det o grovt bilplågeri
www.bosnafly.n.nu

Den där F40 kan dom skänka till mej. Kan till och med stå för frakten…
Nä det var en del objekt som hade garanterat fått ett värdigare slut än stå och förfalla, troligtvis är det väl nån rik nisse som är envis och vägrar sälja bilen/arna. Fast en del på bilderna är ju skrot/krockade. Eller så är det folk som inte vet deras riktiga värde.
dom vet vad den kostar/kostade nya och vill inte sälja för sitt rätta värde till någon som kan och vill göra vid dom
kan ju vara så att den rasade med i många fall ganska enkla men kostsamma fel och ställdes undan i väntan på bättre ekonomi men efter ett tag är det oftast för sent eftersom dom skjuter på det längre och längre
finns ett par sådana bilar här i Sverige som jag vet om
F40:an är din om jag kan ta Miuran och Astonen 
där var iallafall em av dom som garaterat inte var rostig i karossen iallafall Delorianen (för dom som inte vet är karossen tillverkad i rostfritt stål)

Instämmer med leo. Jag har sett massvis med bilar och motorcyklar som har sett rent bedrövliga ut, just för att de har blivit stående med fel som varit för dyra att laga. Sen vet vi ju inte mycket om bilarna på bilderna. Många av dem är kanske krockade på sidan vi inte ser, som leo säger med rasad motor eller låda, eller så finns också alternativet att ägaren har köpt den helt som reservdelsbil. Flera av dessa ser faktiskt hyffsat plundrade ut.
Säger bara en sak: KULTURSKYMNING! man blir mörkrädd.
Pontus
hade en sunbeam som motorn satt sej i och en simca som ja lämnat in motorn för renovering men inte fått tillbaka efter ca 5-6 år. Men nu e rasket borta och har lite mer plats i garaget o nu e det bara Bmw 501:an som ska renoveras.
man önskar ju att man råkade hitta något sådant och att man sedan får köpa den billigt för ägaren vill bli av med den utan att veta vad det är för något. Kanske en Änka som inte vet vad det är för något :)
suck…sånt händer allri mig :(
/Hylsan som har två hundkojor i olika stadier.
Det gör allt lite ont i själen att se bilderna…

som det kan gå för våra stackars 4 hjulade vänner när dom hamnar i fel händer :/

det är så sorgligt att man får magsår
Kan man inte bli dömd för vanvård av bil?

..det borde vara livstids dom på det Penguin…stå o tvätta bilar resten av livet.

#16 vågar man låta de tvätta bilar efter de de gjort.
nej snare borde de bli latrintömmare…