Jag ger upp!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det lutar mer och mer mot frimärkssamlande istället! Inte ens lego kan man ägna sig åt!
Titta bara på den här filmen som jag hittade via tips på SoldF forum.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns även en M1A2 Abrams av lego i skala 1/18.

På Brickshelf Gallery finns stillbilder av S-vagnen och ytterligare ett antal legobyggen.

Lego är inte längre vad det var när en annan var liten…
Då fick man nästan vara glad om man hade hjul till bilarna man byggde…
LEGO, utan tvekan världens bästa leksak under uppväxten. Nu för tiden verkar det mest vara olika slags specialbitar och sk*t. Nä, tacka vet jag nån brandbil på sin höjd och blandade gula, blå och röda man gjorde flygplan och western-fort av.
Brorsan o jag tillverkade LEGO-skjutvapen som medelst en gummisnodd kunde skjuta iväg mindre legoprojektiler. Men några tanks minns jag inte att vi byggde.
Pontus

Roliga vagnar dom har byggt, när finns dom som kit att bygga?
#4 Hade inte sagt nej till dagens lego, om jag hade varit barnet. Ibland investerade jag i Technic(staving?) lego har en skogmaskin kvar än idag som jag byggde i unga år.
Byggde även av dom gamla hedliga legobitarna(2 stora lådor) ett bombplan av okänd fabrikat som fick bli nedskjutet lite väl ofta.
Lego är det klart bästa leksakerna som gjorts, det och Action men.
#6 Mja, Action men? Väljer nog Star Wars figurerna istället. Är man nörd så är man… 
Och kombinationen leker man inte bort. Lego Death Star II

håller med lego e värdens bästa leksak men idag alla delar special gjorda så det går knapt använda till nåt annat en det de e tänkta till… synd tycker jag
/AlliN

Lego är perfekt för att göra formväggar av till egna gjutningsexperiment.
PeO