En vecka kvar!
Nu är det en vecka kvar, på måndag ska den här bort!
Så nu börjar nedräkningen, undrar bara hur lång tid det tar innan det blir fart på handen igen, längtar efter att sätta mig vid byggbordet
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Det tar tid innan man är åter i "full styrka" igen. Hoppas att det går bra, så att du kan börja så smått igen.
Stefan - Modellbyggare

Lycka till…
Hoppas att du kan börja bygga igen så snart som möjligt…

Ja, än en gång önskar jag dig all lycka med tillfrisknandet.
Det ser inget vidare ut på bild direkt, nästan så det gör ont bara att kolla. Underligt hur man kan reagera på andras olycka.
Niclas

Coolt… Det är inte alla som knallar omkring och viftar med en TIE FIGHTER på högernäven!

Vad satsar du på därefter? Månne blir en BA-20?

Förresten, krya på dig också!

Nu har jag varit inne på Södersjukhuset och fått eländet borttaget, vilket gjordes utan bedövning, och som jag misstänkte var handleden i det närmaste lam, och läkaren kom med den uppmuntande kommentaren "den närmaste tiden kommer att bli besvärlig för dig". Så nu går man här med en värkande handled och väntar på att arbetsterapin skall höra av sig. Och jag som i min enfald hoppades att man skulle kunna komma igång och bygga lita smått.

#6: Ja, trist att du har värk och inte någon kraft i handleden, men du har i alla fall kommit ett steg på vägen, nu när du blivit av med ställningen.

Har efter sex veckors helgipsat ben tänkt samma sak som du Starhawk. Men ack vad jag bedrog mig när jag skulle cykla iväg, det gick inte med ett stelt och otroligt trött ben. Blev till att träna en hel del innan allt kom igång igen. Som tur är så går det ju med en del jobb att få fart på kroppen igen efter en smärre vurpa.
Lycka till med tränandet så ska du se att det snart är full fart vid byggbordet igen.
Niclas
Ja, det blir väl lite tufft i början för dig, men ge inte tappt! Du får väl börja med litet lättare penselövningar, sedan kanske lyfta limflaska, röra om i färgburk osv. Ta det stegvis -snart kommer formen tillbaka ska du se!

Krya på dig!
#6 Menar du att du inte fick några övningar att göra, av dom på sjukhuset ? dom två gånger jag har opererat händerna, så har jag fått ett helt A4 med övningar att göra.
Krya på dig Starhawk!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Glömde ju att säga krya på dej ju 
Krya på dej och hoppas det går snabbt!

#11: jag fick en dubbelsida A4 redan på akuten men den är avsedd för övningar man skall göra medans man har Hoffman-fixturen inget om hur man får igång handleden
Vill du ha övningarna inscannade kan du få dem på mail 
Jag hade samma problem efter min båtbensfraktur och det tog ett bra tag att få ned svullnaden. Försökte bygga en månad efter, men det gick inget vidare alls.
Jag är vänsterhänt, men bröt högerhanden, så på det sättet var det bra. Största problemet var att hålla i flygplanet och försöka vrida på handen samtidigt. Lätt hänt att man tappade allt när det gjorde ont och högg till i handen.
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

#15: Det vore bussigt, får se om det är en annan än den jag har skicka den till rakatosh@algonet.se