Återfallsmodellbyggare
Hej alla,eftersom jag har återupptagit denna hobby efter snart 30 års frånvaro,så tänkte jag kolla in denna sajt efter likasinnade.
Gillar att bygga bilar skala 1:24 och 1:25,renoverar hellre än bygger nytt och bygger sällan som bilden på kartongen visar. 

Hej och hjärtligt välkommen JomL!
Vi är rätt många återfallsförbrytare här så du är i gott sällskap.
Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Välkommen!

Välkommen hit och välkommen tillbaka till hobbyn!
Välkommen hit!
Hoppas du kommer trivas här.
Henke
välkommen

Välkommen till oss plastmissbrukare! 

#7: Ser ju alldeles utmärkt ut!
Välkommen hit Joml!
Jänkarbilen ser finfin ut…
Mvh Joppo

Snygg Ford,och välkommen.
Välkommen JomL,jag är precis som du;en återfallare!

Välkommen i gänget!
Som bilbyggare bör du också ta en titt på Scaleracers en site där det byggs i stort sett bara bilar i just dina skalor.
Niclas, också biltokig styrenfreak

Välkommen hit JomL!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Välkommen och du kommer med all säkerhet att trivas.
Faller in i ledet
Välkommen hit JomL 

Välkommen in i "stugan" 
"den här är en annan, en Airfix"
Tjenare JomL! Kul att fler kommer till på forumet -inte minst bilbyggare. Återföll själv i denna fantastiska hobby för några år sedan efter att det legat i träda sedan några intensiva byggarår på 80-talet. Bygger också själv bilar 1:24 /:25 i första hand, även om jag inspirerad av andra här på forumet nu också börjat "fuska" i fartygsbyggarnischen. Bland bilar väljer jag med fördel lite äldre byggsatser (från Tradera e.dyl), gärna gamla klassiska bilar från 1920 - 1960-tal. Senaste bilen blev en Aston Martin DB4 -63:a från Revell/Monogram.
Pontus

#17: Lite regelbundet "fuskande" förlänger, om inte livet så i alla fall smilbanden. Det är klart befriande att prova på nåt annat än det man normalt gör!
Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus
snygg ford
www.bosnafly.n.nu

Välkommen 

nån som bygger som jag, bygger nästan aldrig som på lådan.
VÄLKOMMEN
//AlliN

#21: När jag började bygga modeller så följde jag slaviskt instruktionerna så att det skulle bli som på lådan. Numera blir det som jag vill ha det, om det råkar stämma med lådan så är det av det skälet att jag vill ha det så
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus