Tre veckor till!
Nu har jag tre veckor kvar tills den här tas bort!
Den 23 Mars skall den monteras bort och dom fem stiften tas bort, sen skall man tillbaka till jobbet dan efter! Fast man skall väl vara tacksam att man har ett jobb, brorsan blir arbetslös nästa vecka.
Undras just hur svag man blivit i handleden, den har inte fått någon chans att röra sig sen den 9 Februari
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Va sjutton blev det två bilder för? ja la bara in en

skönt att ta bort den försår jag. vad hade hänt efter som du haft gips på dig?
//AlliN

#1: Jag har fixat till det nu.

#0: Och naturligtvis vill jag tillägga att det måste kännas skönt att äntligen bli av med ställningen. Slit nu inte ut handleden direkt!

Hoppas att det läker ihop som det ska.
Stefan - Modellbyggare

Det där såg en aning hämmande ut, ta det sen lugnt och öva upp styrkan i lugn och ro så du inte ställer till det.
Får man fråga vad du råkat ut för?
Niclas

Det var en handgriplig lektion i att inte ta genvägar till jobbet, pang så låg jag där med bruten arm. Fast jag har ju tagit den vägen i stort sett varje dag i över tio års tid! Men nu blir det bara när det är barmark, och torrt!
#2: nä det där är inget gips, jag hade en s.k. gipskena den första veckan men det är bara plåster som sitter runt stiften på bilden, bullen på mitten täcker det femte stiftet
Ser inte ut som nån höjdare att gå omkring med, så jag förstår att du ser fram emot att bli av med eländet!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Det är nån sorts dopingform för modellbyggare - uppenbarligen har Starhawk uppgraderat handleden för att öka stabiliseringen av handen och kunna utföra ännu högre precision i finmekaniska moment! 
Krya på dig!

Fasiken vilken osis!
Det där med olyckor händer alldeles för snabbt, så står man där efteråt och undrar vad som hände och/eller hur dum man egentligen kan vara?
Tog i lite för mycket på MTB'n för elva år sedan ganska exakt vid det här laget. Lärde mig där och då att man inte kan rolla med en cykel, det kostade ett brutet nyckelben och några tillknäppta muskler och mjukdelar i ena skuldran.
Det sämsta med det var att istället för att tillbringa en söndag på IPMS-Open '98 fick man sitta på Karolinska akuten och sen kuska ut till Tekniska muséet med armen i band.
Som sagt, krya på dig!
Niclas
Hoppas det går bra för dig med armen och att det inte ger bestående men. Jag brukar inte beklaga mig men jag har själv varit med om att bryta 2 handleder (samtidigt dessutom!) och har i dag fortfarande problem med vissa saker! Men modellbygge går bra!!!
Krya på din arm!
Marcus

#11 snowboard åkare???
Dom brukar avverka handleder som en annan avverkar skitpapper.

Håller med,bara 3 veckor kvar..
,har också brytit ena handleden,och den är väl inte 100 än idag,men men,lycka till med det där.
#12 Ne, skidor är inget för mig! I mitt fall var det dold sikt, Saab 900, motorcykel och en telefonstolpe som var inblandat - förloppet får du lista ut själv…
//Marcus

#14. Hehe…du har väl kört GTA på spelkonsollen? Man siktar väl på det som är mest poäng!….