Did you miss me!!??
Haloj mina kära vänner!!!nu har man fått tillbaks burken,vad härligt…underbar känsla,vart nästan slagsmål mellan frugan och mig om vem som skulle in först….jag segrade….
,har kommit en bit på vägen med modellbyggandet,fast nu är prio1 grabbens målvaktshjälm som ska motivmålas,är nästan färdig med min kompis svetshjälm,postar bilder nu på kvällen.
ser framemot bilder
www.bosnafly.n.nu

0# Det kan du ge dig på!
Hinner du komma till träffen?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Welcome back Tommi 
Härlit att ha dig tillbaka Tommi 

Välkommen tillbaka! Du är efterlängtad!

Tackar Lobo,nu får man mer inspiration nu när man kan njuta av eran byggen igen.
#7 Målvaktshjälm, vad är det för sport, känner inte igen den typen av hjälm, innebandy??
Välkommen tillbaka Tommi! Tjusig hjälm! Du är verkligen en fena på att hantera sprutan!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Härlig motivlack du håller på me Tommi 
Kan de va Eddie jag skymtar på en bild där..
Henke

Japp,det är Edddie,han har inspirerat mig till dem flesta döskallar jag har gjort,sen är ju kompisen en riktig Iron Maiden fan.
Det här är svetshjälmen Fisken,har inte hunnit börja på målvaktshjälmen än.

Välkommen tillbaka Tommi!! Cool hjälm!! 
#13 Ok, tyckte väll att det var nått skumt, såg ut att kunna ha varit en ganska brutal sport annars.

Fränt nät på hjälmen, men hålet blev som du sagt inte riktigt bra, skall jag säga som inte alls kan måla nu, har fortfarande högerarmen i paket och väntar på operation, inom dom närmaste dagarna sa dom, på måndag är det en vecka sen, hjärtligt trött på det här paketet
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

ajdå,låter inget vidare Starhawk,vad är det som har hänt med armen,har som sagt inte varit så aktiv här på länge.
Welcome back Tommi
I have miss you 

Tuff hjälm! Kul att se!
Hur gör du sånt där. för till skillnad mot modellbygge antar jag att det skall hålla lite så jag eventuellt måste tänka mer på ytor och lacker och sånt? Kan du skriva en liten tutorial kanske?
Har funderat på att måla min downhillhjälm (i annan färg och några fartränder, mitt namn kanske och ett nummer), men jag vågar inte prova bara sådär. Inget frihandande än dock!!

Ja du har då god hand med sprutan…det märks

Motivet på målvaktshjälmen är dekaler bara,ska ta bort det så att jag kan måla det jag vill
.
Skoj att du fått din dator och slipper internetta på din PS3. 
Byt gallret mot svetsglaset och vice versa på hjälmarna och se om de märker något. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

,ja det där ger jag mig inte in på,såg liite maffigt ut
.

#17: Jadu Tommi, jag bröt armen i måndags så jag har nu gått med ett paket om den i en vecka, men idag skall jag till sjukhuset och träffa narkosläkaren och imorgon blir det operation, förbaskat besvärligt att inte kunna använda högernäven
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

ajdå,var ju ingen höjdare det inte.