vilka färger??
Tycker att Humbrol 120 och 133 ligger rätt nära
det verkar vara ganska likt,tack tunnan,,glömm inte att ta med dig gripen till mig,heheh,
sani
www.bosnafly.n.nu
Nej då, den är redan nedpackad.
120 är jag med på men jag är tveksam till 133.
Jag har en gammal Humbrol färkarta med målade färgprover och 133 är en rödbrun färg. Jag tycker att 118 ligger närmare det bruna på färgprofilen.
Ja det kan nog stämma bättre Orso
Kollade bara på kartan 
Blue Rider har gett ut dekaler till den i 1/72
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
¤6 du är härlig du,hur hittade du dessa undrar jag bara???skitglad är jag
www.bosnafly.n.nu
vad kostar frakten om man köper därifrån??nån mer som vill beställa??det ska jag iaf tusen tack igen WILDESAU,du är kanon,ni andra oxå
sani
www.bosnafly.n.nu
Blue Rider har funnits sedan 80-talet och de har många udda dekaler.
Precis sådana projekt som jag tycker är intressanta. 
Tänk bara på att de var i 1/72 och inte 1/32 som din modell.
Ifall du har en beställning på gång är jag intresserad av Tintin-dekaler art.nr: CD-001 Tintin Sheet One

#9 Har suttit och lurat på att beställa Tintindekaler jag med, ska vi göra slag i saken? Ska du ha Sheet One, 1 st? I så fall kan jag göra best., ska ha några fler.
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

#8: Hänger förstås också gärna på din best. Sani, om det är den skalan du ska ha!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
hehehe,var så glad att wildesau hitatde denna sida att jag glömmde att titta i vilket skala det var,måste kolla om de hara i 1/32 bara,för jag har tyvär ingen nytta av 1/72,kan inte man printa ut själv dekaler??
sani
www.bosnafly.n.nu
du är kanon,hur hittar du dessa dekaler????vad använder du för sökord?
www.bosnafly.n.nu
ska bestälal från hannants,nån mer som vill??är det dyrt med frakt,ni som har gjort det innan ge gärna tips hur ni gör när ni är fler som beställer
sani
0709688731 om ni undrar nåt mer
www.bosnafly.n.nu
#15 Om du bara beställer dekaler har du först en minimiordergräns på £6,00 och sedan en frakt på £2,50 eller mer.
Leveransbestämmelser. Kolla på overseas nästan längst ned på sidan.
Sökte på Bosnia för enkelhetens skull. 
Klar och vit dekalfilm ifall du vill fösöka göra egna dekaler.
Leveranstiden brukar var 10-14 dagar.
så enkelt det är men ibland så komme rman inte på det själv…kommer du på träffen??
www.bosnafly.n.nu
Sani!
Jag är intrresserad av en ev. sambeställning då vi bor nära varandra! Skicka ett PM med vad du ska ha, jag har konto hos Hannants, så ska jag kika på om jag behöver ngt!
//Marcus
¤18 fick du pm från mig??undrar om inte nåt har blivit fel när jag skickade pm
sani
www.bosnafly.n.nu