Miniature Wunderland
Tänkte bara dela med mig av en liten film från miniature-wunderland i Hamburg som min far tipsade mig om. Hejdlöst stort och detaljerat!
http://www.miniatur-wunderland.com/exhibit/video/4-minutes-wunderland/

#0: Det var ingen dålig anläggning! Mycket imponerande!

Imponerande, och på gränsen till vansinne. Dock så känns det skumt med anläggningar som spänner över regioner och årstider, med den gemensamma nämnaren tåg. Blir nästan lite krystat.
Imponerande som sagt! Inte lite jobb de har lagt ner på den där anläggningen!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Fantastiskt anläggning!! Roligt att se bilar och lastfordon röra sig på vägarna! Ett klart måste att besöka vid nästa tysklandstripp.
Otrolit allstå vilken anläggning de där hadde verkligen vatt skoj att se i verkligheten.
Tack för länken..
Henke
Otroligt vilket jobb att bygga upp det där!! Tänk att t.o.m Pippi Långstrump var med på ett hörn… (märkte ni det?). Visste inte ens om att det fanns. Ett klart prioritet 1 besöksmål!
Pontus

Helt jä…la otroligt! Undrar hur många timmar de lagt ned på den här anläggningen? Nästan lite "overdose"! Men vilken upplevelse att se den irl!
Riktigt tuff anläggning det, kommer jag någon gång till Hamburg ska den helt klart ses. Och eftersom den var så enormt stor så blev de olika väderzonerna och årstiderna aldrig krystade och konstiga, det funkar så här.