Kingtiger Rapport #15
- Byggrapport 15 - 090128-29
Jobbat som en iller på piller igår och idag. Snart mina vänner blir det färg och glam igen, och det är ju roligare än att kolla på grå plastbitar, hur flådiga de än är.
gårdagens/dagens (ooops, klockan går, blev visst förrgår o gårdagens) rapport ger lite tips på förberedning inför airbrushing, och bjuder även på färgbilder!
http://www.hobbybokhandeln.se/dr_gjutstam.php
/Hasse
Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus
Tjusigt Hasse! Här går det minsann undan! Kul att se att den har fått lite färg!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Varför hamnar pilen "extern länk" över sista p-et i länken? nån som vet? Har gått in o lagt ett extra mellanslag efter länken men det hjälper inte…
/Hasse

#2 Det och att det inte alltid öppnar i nytt fönster, finns med på bugglistan!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
schysst primer du fick till! vilket jobb du lägger ner!
men det är ju bara trevligt för oss anndra att titta på
det värsta är att man blir ju sugen på en själv! 
WELL DONE!
//pebben

Jag brukar inte gilla 1/16-byggen, men det här lyckas faktiskt hålla intresset på topp. Fint resultat, bra hantverk och snyggt, funktionellt foto ger sammanlagt toppbetyg, Hasse. Mycket trevligt!

Tack, tack, tack mina vänner!
Kan ju säga att mitt bloggande och feedbacken här är klart drivande för att jag ska orka vidare varje dag!
Knäpp som man är (eller, hade jag vart ung idag hade jag väl fått nån bokstavs-diagnos…) har jag rå-kört vidare sen 06.30 imorse, när ungarna skeppats iväg till skolan…
Här ett smakprov från kommande rapport: Ser just nu ut som en hyllning till den Polska flaggan mest 

Snyggt! Tycker den där modellstorleken passar mej precis, då slipper man ligga på alla fyra och leta efter små delar som försvunnit på golvet.
Ser kanonbra ut!

hoho! vad läckert! 
//pebben