Bra fråga kurre! Jag undrar samma sak….

ja det står tydligt hur man gör för att komma in i de men inget mer..
Mvh Rasmus

Diverse abonnemang som betalas via mobilen kan ibland vara som japanska motorcyklar……. lätta att skaffa, svåra att bli av med 

hahaha x'D ja de e sant de (:
Mvh Rasmus

Om jag nu skulle vilja betala så kan jag inte på ett enkelt sätt betala eftersom min arbetsgivare betalar min telefon och betalsamtal är spärrade.
//Pryzze
Ursprungligen tror jag det var en engångssumma på 25 eller 50 kr för ett oändligt långt abonnemang på stor Avatar och något mer.
Sedan övergick det till 200kr / år uppdelat på kvartalsbetalningar.
Jag fick det som pris i en tävling och har det nu i egenskap av Medarbetare.
Funktionen kan bugga på så sätt att det tel.nr som används inte går att ändra eller ta bort, så ifall du i fortsättningen inte vill ha tjänsten, köp ett kontantkort som inte går att övertrassera, sätt in 50kr på och se hur länge plus-tjänsten varar. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Jag försökte betala tidigt ikväll. 50:- för ett kvartals plus-konto. Gjorde precis så som det stod angivet och fick iväg mitt SMS. Det tog inte många sekunder innan jag fick beskedet via SMS att de inte kunde vilken användare som mitt telefonnummer var kopplat till. Jag blev anmodad att logga ut och sedan logga in igen, men inget hände.
Nu har jag inte kollat om 50-spänn dragits från mitt konto än, men jag fick iväg ett meddelande till dem direkt.
Den här typen av funktioner som inte fungerar, framför allt när pengar är inblandade, gör mig rent ut sagt skitförbannad!
Jag återkommer när jag fått besked från de som driver sajten.

* en lång och grov finsk svordom *
/ GeeKen

ja geeken.. sånt är inte trevligt. men ja köpte de förut å logga ut å sedan in så va de som vanligt sedan gick ja in på inställningarna å där va de ändringar :) så ja valde lite andra inställningar så hade ja plus-konto sedan..
Mvh Rasmus

Det är nog bara jag som haft otur.
Jag kan inte se några som helst förändringar i mina inställningar.
/ GeeKen