Priser på Trumpeters 1/350 skepp.
Har äntligen fått lite fasta priser på några av Trumpeters 1/350 skepp.
Slaggskeppen kostar 600 Yuan (ca 685kr)
Dom Amerikansk Hangarfartygen kostar 500 Yuan (ca 570kr)
Och Victoryskeppen 300 Yuan (ca 343kr)
Frakten är runt 100kr härifrån.
Hasegawas Akagi i samma skala kan jag få för 1700 yuan (1927kr), finns 2st hemma nu.
Fisken33
Ett misstag av mig gällande fraktpriset på dom stora modellerna.
Ca 287kr blir det härifrån.
Fisken33

Äsch då blir det ju samma pris som på Wentzels, fast har dom inte rätt båt så har dom inte. Har Trumpeteer King George V eller Duke of York? (eller stor lycka Rodney?!) för övrigt är det bara Tiger (första världskriget) som jag saknar, men ingen verkar ha den.
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Om vi pratar om 1/350, så har bara Tamiya KGV. Ska du bygga en Duke of York, så får du konvertera en KGV.
Rodney finns än så länge inte som platmodell i 1/350. Inte Tiger heller. Vad jag vet så finns Tiger inte heller i resin i stora skalan.

#3: Nja, det är nog lättare att konvertera Prince of Wales till Duke of York, KGV var ju lite speciell, nu har jag iofs just Princen i bygghögen så det är kanske lättast att kolla upp lite exaktare vad som skiljer henne från Duken.
Hittills har jag bara hittat Tiger i någon liten skala, typ "detaljer? vad är det?" skall det vara någon vits skall det vara i runt skala 1:350, man kan iofs scratchbygga, men min ambitionsnivå är inte tillräckligt stor för det, dessutom behöver man ritningen och jag har bara ritningen till Prince Royal (tror jag hon heter) en av halvsystrarna
Ja jag kan ju försöka göra lite mer på prisen, men det är inte alltid så lätt när det är privat företagare man har med att göra, det är mest frakten man inte kommer undanmed bra priser på tyvär.

#4 forts Princess Royal heter hon jag har ritning på, förresten hittade jag både Tiger och hela "Splendid Cat" klassen men i skala 1:700, och i resin 
Ok, för er som är intresserade så har jag fått ner priset nu till det jag nämde första gången, alltså 100Yuan, blir ju lite billigare då.
Fisken33
Ja de där är mycke bra priser om man gemför me Sverige.
Henke