Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 697 ggr
bosnafly
0

JOBB SÖKES

jo,som ni ser,idag så är det mitt första arbetslösa dag på flera år,blev varslad i oktober och idag så blev jag arbetslös,kort fattat,man kan ju prova alltid,eller??

truckförare i 4 år

montör

maskinskötare

mm,så vet ni nåt så säg till,är berred att flytta för jobbets skull,har varit hemma i 5 månader nu pga sjuk dotter men nu så är hon frisk och jag vill börja jobba var som helst när som helst med vad som helst,leva på akassa inget alternativ för mig

tack i förhand

saani r

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

Inget kul för dig, det där! Har själv drygt två veckor kvar innan jag är utan jobb. Lycka till och hoppas det löser sig för dig.

[Tunnan]
0

Ja det är tufft nu med jobb och allt
Vet inte själv hur länge till man har kvar sitt jobb

Hoppas det reder sig för dig saani
Och för dig med ElLobo.

[Henke29]
0

Ja de är inga roliga tider just nu.
Arbetsförmedligen gör ju inte saken bättre heller oh tvingar folk att flytta kors och tvärs för nått arbete.
Sen om man har familj så är det ju inte så jättelätt att spricka upp familjen mm..
Hoppas verkligen på att ni hittar ett bra jobb i närheten..
Och sen får vi hoppas på bättre tider oxå.
Som tur är men man ska inte säga för mycke så har ja jobb än..

Henke

Azgaron
0

Tyvärr så har af inget annat val än att följa det den sk regeringen hittar på!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

bosnafly
0

jag flyttade från borås till falköping pga arbete,pendlade innan varge dag 13 mil i 6 månader,o till slut så flyttade jag,4 månades senare får jag beskedet om varsel,hhmm,borde kanske ha stannat i borås…me men,gjort är gjort.får göra det bästa av situationen just nu.

www.bosnafly.n.nu

Exelon
0

Å en likasinnad! Sök inom träindustrin den går ganska bra fast dåliga tider(vissa iaf). Vet att det kommer fler arbeten här uppe men när, det kan bli efter semestern om det vill sig illa. Och akassa är rena skämtet, eller rättare sagt ett hån. Annars är Oslo ett säkert ställe dom som bor ganska nära, eller götet vägverket bygger ju fast dåliga tider så maskinförare behövs säkert. Lycka till iaf!