Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1054 ggr
StefanW
0

Tråkiga spam pm!

Nu verkar det som om det kommer in en uppsjö av massa spam pm till "vissa utvalda" nu tror jag inte att det finns någon större sanning i det för samma pm från en och samma har skickats till en massa olika personer inne på iFokus, oavsett kön och ålder! 

Det ser ut så här: 

intresserad av dig, Mitt namn är Miss GLÄDJE jag såg din profil i dag och blev intresserad i dig, i kommer också att vilja veta er mer, och jag vill att du ska skicka ett mail till min e-postadress så att jag kan ge er min bild för att du ska veta vem jag am.Here är min e-postadress (joysaleeby16 @yahoo. com) 

o.s.v. 

Grabbarna bakom iFokus jobbar på att finna lämpliga filter att sätta in för att få någon hejd på eländet.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

[Tunnan]
0

Ja sånt där är inge kul att fåRynkar på näsan

denstore
0

Varför har inte jag fått något?Tungan ute

gigabyte
0

Glasera min bröstvårtor och kalla mig Rita, jag har inte fått denna heller , men allvarligt så är spam skit att få in i datorn, så någon glädje är det inte .

StefanW
0

#2 De har väl sett på din presentation med foto… Skrattande

Stefan - Modellbyggare

starhawk
0

Jag har inte fått nåt sånt här på forumet men jag har fått en på jobbsposten, annars rensas det mesta bort av vår datakonsult-firma, fast nu kommer det ständiga rapporter om vilke brev som rensats . . .

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

GeeKen
0

Jag har inte heller fått något sådant, men av erfarenhet vet jag att detta är vanligt förekommande på alla typer av communitys.

Hoppas ni/de finner en lösning på det här.

/ GeeKen

>>  GeeKen - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Azgaron
0

Verkar lite knasigt, och ingen höjdare att få spam heller!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

denstore
0

#4 Det är ju det jag menar. Kan man tänka sig något mer desperat lättlurat offer?

Förutom att jag är lyckligt gift då…..Flört

StefanW
0

#8 Skrattande

Stefan - Modellbyggare