OT- Börja på nytt
Hej! Jag har tittat in här länge nu och blir mer o mer sugen på att börja bygga igen. Har inte byggt något på säkert 15 år, så det e bara till att köpa färger, resten ligger troligtvis (förhoppningsvis) nerpackat i en låda någonstans. Har kvar lite gamla halvfärdiga som ligger i en låda, förhoppningsvis går det att börja på dom. Men det blir mest helgergna som det blir bygge pga jobbet, det även då man har tid att titta på ifocus. Jag har även byggt en hel del rc-skalabyggen både båtar och flygplan. Så förhoppningsvis blir det mycket byggande igen.
Bernth
Välkommen hit Bernth
Trevligt att du tar upp ditt byggande igen
Och att just denna sidan har gett dig inspirationen tillbaka.
Ska blir kul att följa dina byggen här.
Mvh: Janne

Tjena och välkommen Gorm,kul att du fått upp bygglöden igen,dom halvfärdiga kan man ju bygga färdigt,annars så är det bra diorama material
.Såg att du håller på med RC-flyg också,kan du säkert hjälpa mig med min Mustang sen senare,vet inte riktigt hur servona ska vara på den…
…och allt annat.
Välkommen hit :)
Kul att fler byggare börjar får lust för byggandet igen.
Oxå kul att du haft intresse för Rc Flyg.
De är kul.
Henke

Välkommen tillbaks till byggandet Gorm, jag har börjat igen bara för nån månad sen, det är lika kul som förr kan jag lova!
Hej och välokommen hit Bernth! Välkommen tillbaka till byggandet!
RC skalamodeller låter intressant!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Välkommen! Själv fick jag ett återfall för precis ett år sedan efter att modellerna legat nerpackade i 21 år. Och det är mycket roligare nu, finns ju så mycket att välja mellan.
Bjarne

Japp! Välkommen! 

Hoppa att du kommer att trivas här! För det gör vi! 
Stefan - Modellbyggare

Tackar så mycket för allt välkomnande. Det kommer jag att göra, det finns inte många som bygger varken plast eller trä mer,de e synd