Lite mera bilar

#0-1 Mums, vilka bilar! Byggde många bilar i ungdomen en hel del finns kvar, dock inte i visningsbart skick!
Fast står man tillräckligt långt ifrån, så är de inte så dumma! 
Stefan - Modellbyggare

Härligt Thomas 
"den här är en annan, en Airfix"
Mycke fina bilar du gjort Thomas..
SKa bli kul att få se dina andra byggen sen..
Henke

Häftigt! Diggar Camaron hårt!
Ja, den där Camaron i 1:12-skala var inte att leka med…
Härliga åk du har pulat ihop Maysula!
Pontus
Snygga bilar du byggt jag får leta genom lite här och se om jag hittar lite mera bilder jag med. Gismo

De där känner jag igen från en viss monter, för visst har lill-bilen också stått på parad?
Höddu Stefan, vad då inte visningsbart skick? Trasiga eller skämmiga!? Sista alternativet kan du styrka direkt och köra upp lite bilder.
Jag har en del gamlingar också som kanske skulle kunna vinna något slags jumbopris om man ställde ut dem men de är kul att kolla på i alla fall tycker jag. Önskar att jag hade fler gamlingar kvar i gömmorna bara. En av dem är bara halvfärdig så att säga!
Här kommer några plus en länk till flera gamlingar.
Niclas

Klart hojar går under "bilar" civilt fordon som civilt fordon tycker jag.
Snygga byggen som kommer fram här.
Niclas
Japp det finns en del hos mig med inte säker på om jag haft någon här innan eller inte kommer flera i morgon skall leta mera
Gismo76
vilka fina byggen ni visar upp , trevligt 

Jag skall försöka att fota lite under morgondagen
Stefan - Modellbyggare
#23 jag byggde något liknade i sommras , men din är hundra gånger bättre leopold , läcker silver pil !!!!!!!
Jättefina bilar och Hojjar 
Kul att ni visar dom..
Henke

Mycket fina hojar och bilar ni visar upp!
Jag gillar personligen Camaron bäst!! Ser himla mullig ut, påminner om hur "Streetrace" bilarna såg ut i slutet av åttiotalet!
OK. Jag hakar på med en gamling. Jag byggde mycket bilar i slutet av sjuttiotalet men sen blev det SAAB-flyg och efter det…..
Jag bygger en massa och hittar något annat att bygga och går sedan vidare igen men här är mitt första bilbygge sedan dess (om man inte ska räkna 1/87 bilarna som alltid är med på ett eller annat sätt).
En AMT Cheva 1962 som jag köpte för att min lillebror som fortfarande gick i skolan och saknade inkomst behövde plåtfälgarna från den till Jönssonligans bil. Jag tyckte att jag kunde bygga den då jag ändå hade den liggande så här är en gammal raggarbil.
Nu har jag ju byggt Herbie och En Fiat 500 i Herbiedress i 1/24 samt Tamiyas 1/48 Ford 1942 stabsbil som en taxi det senaste halvåret.
Det är lite oroande 
#13 En transparant Ferrari var något som jag aldrig sett förrut, häftigt!
#17 Verkligen fulfrän design på den hojen !
#30 En smårostig Cheva med otroligt bra nummerskyltar! Den ser riktigt verklig ut!!
Finfina byggen för övrigt!
Hoppas det kommer mera från gömmorna.
Thomas
#31 vad jag vet så finns det några från Tamiya som är transparenta jag har 3 och byggt 2 finns ferrari 2000 och 2001 även Williamsen Fw 24. Sedan finns det några av MP 4/6 och Ferrari i skala 1/12 med transparent kåpa och målad förarfigur men dom är väldigt ovanliga.
Min Williams är jag inne på att försöka superdetaljera så långt det går med kablar ,slangar ,rör osv. Är med en del metaldelar och fotoets till den verkar även vara den sista formel 1 i skala 1/20 som Tamiya kommer släppa.