Airbrush med kompressor

Kunde kanske varit intressant, men jag kan inte PM:a honom av någon anledning.

Prova att ringa

"Numret du ringer är för närvarande inte aktivt"…..
Om det är någon som är intresserad av kompressorn, och kanske en airbrush eller två, så kan jag vara intresserad av att hoppa in på en eller två av sprutorna.
Kompressorn är jag ju definitivt intresserad av men fråga är om ekonomin pallar efter Royal class inköpet! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Vi skulle ju kunna vara några fler som delar på det här paketet om man nu bara fick tag i honom.
Som jag ser det, så står kompressorn för ungefär 40-50% av paketet, och sprutorna ungefär lika mycket, och skraffset, alltså slangar och färger för resten. Kunde man bara få reda på vad det är för airbrushar, så skulle jag nog kunna ge mig på en rättvis värdering av sakerna. Sen hade det ju varit bra om någon i stockholmsområdet kunde tänka sig att hämta upp, också…..
Jo, att börja med att försöka få tag på snubben låter som en bra idé! Likaså att dela på det!
Azgaron

Om någon här har ett fungerande konto på sprthoj.com, så kanske det kunde ordnas. Av någon anledning kan jag inte skicka PM från mitt.

Jag har konto
Skicka ett mail till andreas_olander@hotmail.com
skriv vad ni vill så skickar jag det vidare
Obs" understreck mellan andreas och olander ----> _

Har fått svar på vad som är i paketet.
1st Neo-Hohmi
1st Rich 200
1st Biltema-spruta.
1st Sil-Air-kompressor (ser ut som en 15D)
Min värdering skulle bli 600-700kr vardera för Hohmi och Rich-sprutorna, någon hundring för Biltema-sprutan, och mellan 1500 och 2000kr för kompressorn. Han vill ha 4000kr för paketet, men kan tänka sig sälja billigare vid snabb affär. Jag skulle vilja säga att 3000kr är närmare sanningen. Någon som är intresserad?
Fortfarande intresserad ifall jag kan lösa det ekonomiskt! Jag har ju lite jag måste lösa först!
Azgaron
Kan man få ned kompressorn på ca 1500 kr då kan ja börja tänka mig.
Men vi får se.
Az är före om de är kompressorn han vill ha oxå