jag ger upp!
nu har jag fått nog nu kopplar jag ur datorn
får väl se upp med hur man skriver men det
har samlat lite för många poäng nu!
hoppas att ström aggrigatet räcker till för gigas kort
nå det märks. vi hörs förhoppnings vis imorgon
//pebben
Lycka till , om det strular så slå en pling så kanske jag har någon lösning .
Vad händer ??? 

Lycka till pebben! Skittrist att det krånglar, hoppas att det blir bättre med Gigas grejer! (från en som HATAR datorer…) 
Ja si datorer hrrrmm
Kul när de väl funkar men de gör dom ju sällan så..
Har haft turen att min har funkat så pass länge..
Men hör att de är snart dags att byta ut fläkten..
Hoppas du fixar ihop en bra dator som du kan surfa me nu Pebben.
Vill du ha hjälp så hojta till..
Henke

Jadu, lycka till med datorn!
Kan inte fatta att Macintosh inte fick bli ledande när det gäller det vi kallar för persondatorer. Istället fick man det eviga halvfabrikatet PC med förhatliga Microsofts eländiga operativsystem som sällan når längre än betastadiet på halsen. Tvi vale!!!
/ Mac-GeeKen
#2 det är bara pebben som har fått spader på sin dator , att ha en seg dator är som att simma motströms med blykalssonger , lite segt med andra ord 
Hej Pebben!
Om du tar med dig datorn och kommer på en av våra byggträffar hos Herr Wadman i Väring kan jag hjälpa dig! Brukar fixa det mesta!
//Marcus i Moholm, Töreboda

Verkar vara stora datakrångeldagen idag…… i morses när jag hade startat burken och loggat ut på nätet fick Norton antivirus tuppjuck och påstod att Internet Explorer var en trojansk häst. Jag körde då en virusscanning av burken utan att hitta någonting och provade därefter att åter logga in på nätet…..och vips, så gick det bra igen…
"In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?"
suttit i ca 20 minuter och försökt komma in här! han har nog laddat upp sidan 40 ggr och fastnat 90 under den tiden! så skall försöka göra pinan kort
kom ca halvägs med isärtagningen då jag upptäckte
att det nya moderkortet var för stort! flyt va? det e la en sån dag
//pebben