Färdiga projekt 2008?
Här kommer min kavalkad så långt 2008, blev själv förvånad att det var så pass många!
Dodge Charger Daytona 2000-nånting

Dodge Charger 1967

Plymouth Duster CopOut Funny Car.

Ford Galaxie 1963, Violet.

Ford Thunderbird 1966

Sist men definitivt inte minst, American LaFrance Eagle Pumper.

Kanske hinner jag avsluta något mer innan 2008 skrivs in i historieboken.
Låt se nu vad ni andra avslutat hittills, så här på slutet av året!
Niclas

Hmmm, tittar av avund och beundran. Helt färdiga under 2008? Ber att få återkomma i slutet av december, i annat fall så får jag väl gå bort till hörnet och ställa mig med truten på huvudet…
Stefan - Modellbyggare

Nu förstår jag inte riktigt … Vaddå avslutat?!
Min käre herr Proos, jag kan meddela att jag hittills inte fått något färdigt i år, men tyvärr så är väl risken överhängande stor att jag måste redovisa ett slutfört projekt innan nyårsklockorna ljuder. Jag har misslyckats och får skämmas under hela nästa år …

Jag hoppar över den här tråden….

#2 Skönt att höra! Då är vi två…
Stefan - Modellbyggare
Tjusiga byggen Niclas!
Några byggen har jag väl hunnit med att färdigställa i år, och tidsoptimst som jag är så hoppas jag ju hinna med ytterligare nån till innan årets slut!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Mycke fina byggen :)
Även här har de inte blivit nått färdit va ja vet.
Men jobbar på det gör jag iallfall.
Kanske nån ja hinner med..
Henke

Snygga byggen!!!!
Där är bilder på rullande, iväntan på och avslutade projekt på min photobucket. Länkar finns på min site.
Mvh Hampus

Är det inte bättre med Pågående projekt…..
.

Håller med TommiN…….. 

Pågående projekt!? Då blir ju listan jättelåååååååång ju, orkar jag inte ens tänka på att skriva in. Finns väl nästan 100 mer eller mindre påbörjade projekt.
Split vision, var det någon som sa att män har dåligt av. Jag är jättesplittrad i min vision så det så!
Niclas

Tja det som imponerar mest på mig är att du kommer ihåg vilka projekt som färdigställdes (jag antar att du menar under 2007) själv har jag ingen aning om vilka jag färdigställde 2007, och året är ju inte slut än
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#12: Nej, det där är byggen som Niclas har avslutat under innevarande år. Det är en mycket produktiv herre, med många fina byggen bakom sig.

#13: Nja det är ju snarare så att jag skrev 2007 men menade 2008, jag får väl skylla på den tidiga timmen, men i min ålder passerar åren så fort att man ibland nästan inte hänger med
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#14: 

Å jag som tycket jag var duktig som slarvade bort tisdagen denna vecka och blev glatt överraskad att det var onsdag bara så där, helt plötsligt!
Att komma ihåg vilka byggen jag fått klar under ett år är enkelt om man fuskar. In på Automotive forums och kolla vilka trådar jag startat och se vilka datum som alla har. Utan det fusket hade jag presenterat hälften så många för de andra hade jag glömt bort. Speciellt brandbilen då den inte finns hemma hos mig längre, levererad till beställaren i våras på IPMS-Open närmare bestämt.
Niclas
Imponerande Proosen! Under hela 2008 har jag bara lyckats åstadkomma 1 st 1928 Lincoln och en Aston Martin DB 4. Nåt mer kommer jag inte hinna med i år…
Pontus
Jag är djupt impad av dina byggen Proosen.
Mycket fina bilbyggen.

Otroligt fina byggen Proosen!

Snygga byggen Leopold!
Fast är inte Ferrarin i 1/12 eller har jag missat något i plastdjungeln? Spelar ingen roll, fyra färdiga är ungefär 400% mer än jag fick klart för några år sedan 
Niclas
jo ferarin är i 1:12, det är revells kit (fast jag tror det är en protar från början)

Protar! Hur gick den att bygga? Har ju hört en del men aldrig byggt något från dem.
Niclas
det gick ganska bra, föruom chassitt som måste målas inan man kan sätta ihop det, bitrana till det här delen är ganska svåra att få ihop på ett snygt sätt