ScaleModelworld 2008
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg att Brett Green från HyperScale hade lagt in en liten snutt från ScaleModelworld 2008 med en liten nyhet om en Harrier i 1/72 från ExtraKit. Hoppas att vi kommer att få se mer bilder från detta evenemang som jag önskar att man får tillfälle att bevittna någon gång. Hittar jag fler sidor med bra bilder så lägger jag in det här!
Stefan - Modellbyggare
Vad är problemet? Det är väl bara att åka!!! Jag är på… Ska bara försöka lura frugan att vi ska någon annanstans! Vad tror du?
Marcus

Det borde fungera! Väl värt ett (eller flera) försök. Kunde vara kul att titta på lite museum m.m. på vägen… Största problemet är väl att passera gränsen på väg hem…!?
Är det lättast med egen skåpbil och färja tro? För man kommer väl inte så långt med handbagage på flyget? Raldor & ProMod m.fl. har väl varit där!? Finns det fler som skulle vilja hänga med?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Det verkar vara nu till helgen! Kanske går att hyra en trimmad skåpbil och ta snabbfärjan??
Om någon har resplaner dit 2009 hänger jag på! 
/Patrik
Special Hobby SH72154 Sea Harrier FRS.2 visades ju på Spielwarenmesse Nürnberg i februari 2008, så det är ju en väldigt, som Brett Green kallar det "a surprising release", att den skulle komma som FA.2 i Xtrakit-kartong också 
Tror jag ska önska mig en i julklapp eller varför inte Special Hobby VL Myrsky II
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

#3 Ja, det var till 2009 som jag tänkte mig! Då är vi tre då!
Stefan - Modellbyggare

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Cammett Limited - ScaleModelworld 2008 Interview
Stefan - Modellbyggare
Jag bara tittar och blir så konstig(are)´´´ ,villllllllllha f###n det vågar inte jag åka med på ett sådan plasten näste ,,,, nu kommer ett anfall igen villllahhhhhhhhhh