Tiger Dio(på nytt)

Ska bli spännande att se utvecklingen på det här diot!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#1. Fint diorama TommiN! Snacka om att de kommer att bli överraskade när det börjar att vina om öronen! 

Tror att dom att dom kommer att vara på väg till månen när dom inser vad som har hänt
.

Hejar vilt här!! gogogo!
Extra applåd för att du lyckades med afv dekalerna!

Snygga dion du skapar. Och det ska väl skapas ytterligare en hel del där i lyan efter vad det ser ut bland buden på Tradera … 
Det här kommer att blir bra Tommi.
Du är en riktig Diofixare 
Men…jag har också en plan med min T34a.
När man gör spår, kan man inte använda typ någon lera eller så, eller är det gips som gäller?
ser riktigt bra ut TommiN ,gips är ett härlig o formbart material som är kul att få utforska , din platta för b17 ser mycket lovande ut med dom märkena efter buk landingen 

#9 Några bud har man väl lagt
.
ja du Tunnan,det borde väl också gå med lera
.Mest intressanta för mig blir nog kanske B-17 diot,ni som kommer ihåg första försöket…..så var det inte såå fint
.
Härlit Tommi 
Kul att få se dina nya dion här..
Henke
Ser bra ut Tommi! Ska bli kul att se utvecklinen av dina dion!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Va kul att du hitta en bild med 12:an,vi kan väl säga att den hade förflyttats till västfronten…
.

Snyggt TommiN! Det här diot blir jättefint. Kul med vagnen och staketet. Och du, vad är geografi?….
Fina träd och som nämndes, kärran med mjölkkannan ger lite extra krydda åt diot ,snyggt jobbat TommiN
Grymt snyggt Tommi.
Vart hän ska det här sluta tro ? 

Ja du Tunnan,känns som man lägger till grejer hela tiden,snart är väl diot översållat med detaljer..
.

najs..

#21 kör hårt! :D
,den stora plattan är till min B-17 som har buklandat,och den lilla går antingen till en Spit eller Hurricane med lite markpersonal runtom.