Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1004 ggr
TommiN
0

Tiger Dio(på nytt)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, iom att man har börjat igen med detta dio,så startar jag en ny tråd på den,har lagt till lite grejer på diot…såsom några gubbar till,och lite träd(jag hoppas att dom kommer se ut som det),och lite annat.men vi får se.

TommiN
0

Och en från tyskarnas perspektiv…

Azgaron
0

Ska bli spännande att se utvecklingen på det här diot!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Sven-Erik
0

#1. Fint diorama TommiN! Snacka om att de kommer att bli överraskade när det börjar att vina om öronen! Glad

TommiN
0

Tror att dom att dom kommer att vara på väg till månen när dom inser vad som har häntFlörtGlad.

Tails
0

Hejar vilt här!! gogogo!Skrattande Extra applåd för att du lyckades med afv dekalerna!

TommiN
0

Nu har man gjort några trä´n färdiga…den i mitten ska ha lite mer klädsel.

TommiN
0

en till.

TommiN
0

Gjorde samtidigt två basplattor,ville testa modellgipset,funkade hyfsat,första försöket ligger i sopkorgenFörvånad,den stora plattan är till min B-17 som har buklandat,och den lilla går antingen till en Spit eller Hurricane med lite markpersonal runtom.

ElLobo
0

Snygga dion du skapar. Och det ska väl skapas ytterligare en hel del där i lyan efter vad det ser ut bland buden på Tradera … Cool

[Tunnan]
0

Det här kommer att blir bra Tommi.
Du är en riktig Diofixare Flört

Men…jag har också en plan med min T34a.
När man gör spår, kan man inte använda typ någon lera eller så, eller är det gips som gäller?

gigabyte
0

ser riktigt bra ut TommiN ,gips är ett härlig o formbart material som är kul att få utforska , din platta för b17 ser mycket lovande ut med dom märkena efter buk landingen Cool

TommiN
0

#9 Några bud har man väl lagtOskyldig.

ja du Tunnan,det borde väl också gå med leraGlad.Mest intressanta för mig blir nog kanske B-17 diot,ni som kommer ihåg första försöket…..så var det inte såå fintGlad.

[Henke29]
0

Härlit Tommi Skrattande
Kul att få se dina nya dion här..

Henke

Azgaron
0

Ser bra ut Tommi! Ska bli kul att se utvecklinen av dina dion!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

TommiN
0

Nu har träden fått på sig lite "kläder"..

Tails
0

Trevlig trädgård!!

Detta är ju bygge för skoj men jag hittade en fin bild på tiger 12 och tänkte på din vagn då.Skrattande

Du är rätt ute med att det är en tiger late(till skillnad från tamiya) Vi kan ha överseende med att den var egentligen på östfronten.

sömniga hälsningar Hampus

TommiN
0

Glad Va kul att du hitta en bild med 12:an,vi kan väl säga att den hade förflyttats till västfronten…OskyldigGlad.

Sven-Erik
0

Snyggt TommiN! Det här diot blir jättefint. Kul med vagnen och staketet. Och du, vad är geografi?….Foten i munnen

gigabyte
0

Fina träd och som nämndes, kärran med mjölkkannan ger lite extra krydda åt diot ,snyggt jobbat TommiNGlad

[Tunnan]
0

Grymt snyggt Tommi.
Vart hän ska det här sluta tro ? Skrattande

TommiN
0

Ja du Tunnan,känns som man lägger till grejer hela tiden,snart är väl diot översållat med detaljer..Oskyldig.

AeroTech
0

najs..

Tails
0

#21 kör hårt! :D