mitt nya hobbyrum
har entligenb fått varmgarage,med vatten,el,värme,ja en s80 får plats utan problem,men tanken är att det ska vara mitt nya hobbyrum,vad tycker ni??är det nån bra ideé??man kan bygga i lugn o ro,lämna så som man vill det,utan att behöva plocka undan nåt…ska lägga in lite bilder sen..
www.bosnafly.n.nu

Tycker jag låter som en jättebra ide! Bilen kan stå ute med motorvärmare istället. Har man ett bra hobbyrum är det mycket roligare att bygga!

Absolut..håller med S-E,ut med bilen o in med modellerna
.
om det finns nån från falköping som är intresserad så kan vi bygga ihop lite o bygga i mitt nya HEM,hehehe
säg bara till
sani
www.bosnafly.n.nu

Skaffa ett liten kyl för öl'en. Då kan det inte bli bättre!
eller cider(kärringdrycken)hhehehe,o nån öl så klart,fan,vi kan ju ha byggfest ju
www.bosnafly.n.nu
# 3 Falköping, nä men i Skövde! Om du vill åka så långt är vi ett gäng som träffas 1 ggr i veckan och bygger. Vi har tillgång till det mesta - sprutbox o kompressor. Hör av dig till mig på 0506-206 11, eller: marcus.johnson@telia.com , så får vi prata mer! Välkommen som Skaraborgare!
PS. Vi kommer givetvis till falköping och bygger med! DS.
//Marcus
tjena
jodu,jag är i skövd evarge dag,min dotter ligger på kss,när ska ni träffas nästa gång?imon ska jag börja fixa iordning garaget/hobbyrummet med lite hyllor o bord.jag hör av mig,ni kan ju göra detsamma, ramadanovic@hotmail.com ,adda mig så kan vi snacka mera
sani
www.bosnafly.n.nu