Modellfärger till salu
Jag har knappt 110 burkar Humbrol, av vilka runt 50 är oöppnade. Jag har gått igenom de flesta av de öppnade, och hör skvalpande från dem. Borde vara friska faktiskt. Kulörerna är främst matta för pansar och flyg.
Tamiya-färgerna är uppdelat i 27 små, och 23 stora burkar. De flesta av de små är aldrig öppnade. Samma sak här. Mest matta kulörer för pansar och flyg.
Säljes tillsammans eller Humbrol respektive Tamiya för sig.
Bud välkomna, och alla beaktas, men allt för tokiga ignoreras.

Kom bara ihåg att vi inte ska ha några auktioner på sajten! Det finns andra sajter som sysslar med det.
Men sätt gärna ut pris så får vi se om det finns några intresserade. Själv köpte jag på mig ca 150 burkar tiidgare i år så jag klarar mig. 

Njä, det var inte menat att det skulle bli någon auktion. Snarare att det är svårt att sätta ett pris på något sånt här. Vill man bara ha Tamiya-burkarna t.ex, så blir det ju dyrare än om man tar alla färgerna, en sju åtta modelflygplan, ett par tre stridsvagnar, och rundar av med att fråga om det finns något utrymme kvar av de tre tusenlapparna man fick i julklapp…..

Jag är sugen på Humbrol färgerna,men där är det också så att av vissa så har jag en 3-4 burkar av samma färg,och Tamiya färger har jag aldrig lärt mig använda tyvärr…