Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 796 ggr
ElLobo
0

Butiker i Venedig?

Är det någon som har koll på om det finns någon intressant hobbybetonad butik att besöka i Venedig? Eller kanske något annat intressant besöksobjekt? Att det också finns kyrkor och andra byggnader och mycket annat vet jag … Cool

Ante018
0

Nej det finns inget,håll dig hemmaSkrattande

gigabyte
0

Vet ej någon butik ,men knyck en gondol åt mig så är du snäll , men lämna gondoljären  ( han med pinnen )kvar ( dom är så kräsna med maten )

StefanW
0

#1 & 2 Skrattande

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#2: Det räcker väl med en bytta spagetti?!

ElLobo
0

#1: Skrattande

Mann
0

Ett gott råd.

Ät på Mc. Donalds i Venedig annars är du pank. Tänk inte tanken på att köpa något !
En slät kopp kaffe 100 - 200:-
Besöksobjekt rekommenderas att titta på priserna.

Christer Mann

Sven-Erik
0

#6. Eh…..kostar en kopp kaffe närmare 200 spänn!? Då skulle jag sluta dricka kaffe!

Azgaron
0

Om kaffet kostar så mycket, vet jag inte om jag vill veta vad allt annat kostar där!
Man får väl ta med eget kaffe och brygga på hotellet!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Tunnan]
0

Fy tusan…200 för en balja lut Fundersam
Nää ElLobo ta med en burk Neasekaffe (Tveksam på stavningen där)
Vattnet är väl ändå gratis ???

ElLobo
0

#6: Tack så mycket för de råden! Det var mycket bra att veta!

Med sådana kaffepriser så kommer jag nog att ha kaffeabstinens om jag inte plockar med eget pulver. (P.S. Hörde av svärfar att på Kolarens Café i Luleå så kostade en liten kaffe med en pluttig kanelbulle 82 kr …!)

#9: Menar du att man skulle våga dricka italienskt kranvatten? Flört Eller skulle jag kanske hämta lite brunt vatten ur kanalerna? Men det finns väl flaskvatten!

gigabyte
0

Hur som helst ,Har det riktigt skönt på din resa Ellobo !

[Henke29]
0

Ja hoppas verkligen du får en trevlig resa nu ElLobo och köp inte de där dyra kaffet utan spar dom till något roligare Skrattande
Som byggmodeller hehe

Henke

ElLobo
0

#12: Fast med tanke på kaffepriserna, så kanske modellerna håller motsvarande prisklass … Ledsen 

#11 och #12: Tack! Än är inget klart med resa, men kanske det blir något till hösten. Det verkar så.

[Henke29]
0

OKej!
Ja de får man hoppas att en sånn resa blir av..
Skönt att få komma iväg ibland och koppla av allt annat.

Henke

ElLobo
0

#14: Javisst! Har aldrig varit i Italien så det kan bli kul.

[Henke29]
0

Samma här har inte heller vatt i Italien.
Men som sakt skulle va jättekul att få komma dit nån ggr..

ElLobo
0

Ja, det kan vara intressant. Synd att det är så dyrt! Jag har läst om detta lite överallt.

Jag fick ett erbjudande i brevlådan häromdagen om en gratisresa dit. Gratis flygresa Stockholm-Venedig t o r, gratis transport flygplatsen-hotellet, tre gratisnätter på hotell med frukost. Fast med sådana priser i Venedig så gäller det väl att på något sätt locka till sig dumma turister! Något lurt är det …