Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettflyg
Läst 1082 ggr
gigabyte
0

B 17 Cockpit

Letar efter en modell är den del av B17  modellen är kapad vid främre skottet alldels vid dörren  ,så det nosen kvar, vet ej skalan eller fabrikat men har sett den på någon tidning eller sida på nätet ,vet någon mera om den ?

( må hända en hägring!? )

StefanW
0

Nä, du är inte ute och seglar! Om jag inte miss minner mig så har jag en länk på den andra datorn som är ur funktion för tillfället…funkar allt så är den i drift till nästa helg och då lägger jag in den om ingen annan hinner före…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

Menar du en sån där sektion av flygkroppen med kulsprutor och grejer?? Fot i munnnen

gigabyte
0

#1 tack för det stefan :) #2  ja ,vad jag fattar o kommer ihåg så är nosen hel ,möjligen kan man ta av något parti för att titta närmare på detaljer ,då den var väldigt detaljerad med fina knallpåkar o inredning .

gigabyte
0

Har hitta den .Är i skala1\18 stor med andra ord ,men big is beautiful  den är en MPM model  NR-HPH004  http://www.cmkkits.com/index.php?cmd=search&fModel=&fScale=20&fSeries=0

gigabyte
0

Men priset 333.50 EUR Huga !Men visst är den läcker att titta på :)Nu får jag villhakramp i sviskonet

gismo76
0

Läste om den I allt om Hobby för ett tag sedan har jag för mig ….kul ide men väldigt dyrt du ….

Gismo

StefanW
0

#4 Ja, den var det!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

gigabyte
0

click to close

gigabyte
0

En bild säger mer än tusen ord ,fy vad läcker !!!!!!!!!!!!!!!