Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 1351 ggr
Azgaron
0

Vem är Violetta?

Jag brukar få en massa skräp i inkorgen, som slängs ganska omgående, men ett av mailen hade rubriken MODELLBYGGE och är skrivet av Violetta där hon säger att hon gör ett skolarbete om modellbygge och vill ställa några frågor. Är det någon mer än jag som fått ett sånt mail?

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

Jag har inte fått något liknande.

Är det inkorgen här på sajten? Det finns ju i alla fall en medlem på iFokus med det namnet, men hon har inte varit aktiv sedan 2007-05-14 19:54:11.

Azgaron
0

Nä, det är i min vanliga post i outlooken. Hon måste ju ha hittat adressen nånstans. Jag har inget emot att svara på frågor om varför jag bygger modeller osv. men det hade ju varit bra om hon presenterat sig lite bättre och talat om hur hon hittat adressen.

Azgaron

Annette
0

Hon kanske inte är så gammal så hon förstår att det är trevligare om man presenterar sig ;)

ElLobo
0

#2: Du får väl skriva och fråga … Flört

[Tunnan]
0

Inga sånna mejl här heller
Men jag får der emot en massa skräpmejl ifrån Elena´s Models som kommer med förslag om en massa ryska tjejer som söker killar/mänHemlisFundersam

Vet ingen aning om hur dom fått tag på min epostadress.
Känns lite konstigt om jag ska vara ärlig.

ElLobo
0

Det blir ju vanligare och vanligare med särskilda sökrobotar som letar e-postadresser på hela Internet. Har man någon gång någonstans lagt ut en komplett e-postadress, så kan man vara säker på att det förr eller senare kommer skräppost i lådan.

gigabyte
0

Tja modeller som modeller .Tänk att lima fast sig med cyaonlim vid en snygg ryska, inte fel det heller tunnan ;o)

[Tunnan]
0

Näe inte ett dugg Räcka ut tungan

Azgaron
0

#3 Jo, så kan det nog vara!

#4 Jo, jag får väl göra det!

#6 Ja, man ska ju akta sig för att skriva sin epostadress på såna ställen så att sökrobotar och annat kan komma åt dem. Helst ska man ju skriva tex kalle(at)telia.com och tala om att folk får ersätta med rätt tecken. Det lustiga är att jag har en liten programsnutt i javascript som hindrar sökrobotar att hitta min epostadress på hemsidan, men jag slarvar på IPMS bla. Glad

#7 Tja, säkerligen trevligt ända tills tanten upptäcker det! Glad

Azgaron

Azgaron
0

Hehe, jag har nog hittat svaret!

På WeCoMoCo forumet finns det en som kallar sig Violetta och ställer samma frågor som jag fick. Jag tog mig friheten att länka henne hit bla. Kanske kan få lite fler svar på sina frågor.

Azgaron

ElLobo
0

#10: Glad