Badger Crescendo 175 till salu
Jag tänkte kolla här om någon är intresserad av en airbrush av märket Badger Crescendo? Den är inköpt för cirka 7 månader sedan från MJ-hobbyexperten till ett pris av 1482kr. Den är använd endast cirka 20 gånger och har funkat bra. Allt finns med och är i fint skick, kartongen är tyvärr slängd. Den har bla tre olika nålar med tillhörande munstycken.
Priset är endast 500kr!! och enligt våra överenskomna regler här på forumet så är det först till kvarn som gäller. Paketet skickas endast som registrerad post och kostar 80kr. Alternativet är att prylarna avhämtas hos mig.

Vill ha,men nu har jag köpstopp så det dånar om det!!!,men har ingen köpt den till nästa löning…
…så slår jag till,men just nu så måste jag hålla mig.

#0 Skall kolla med inköpsansvarig, återkommer under dagen med ett besked (har en och är i behov av delar, samt en grabb som håller på att lära sig…)
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#1 Aj då, jo tyvärr ska slantarna räcka till annat än hobbyprylar varje månad. Själv brukar jag säga att det är inte lönen det är fel på, det är så att den kommer för sällan helt enkelt 
#2 Alltid bäst att kolla med den som håller i kassan 
Skulle köpet godkännas så kan jag ta med airbrushen om du har vägarna förbi Mariestad nu den 9:e, för jag tänkte besöka den omtalade butiken Liden den dagen.
Skulle vilja ha en sånn :)
Men just nu så räcker inte kassan till.
Men runt den 18 så får ja nya pengar igen..
Om du kan lägga undan den till dess ????

Har haft funderingar på en ny spruta nån gång men jag vet inte, min nuvarande fungerar bra och man slipper skruva isär den för att göra ren den, en klar fördel! Och eftersom jag bara sprutar allmän täckning och inget finlir, det är sånt man har penslar för, så får det vara med en ny spruta! även om det var ett bra pris och jag har råd!
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#2. Inköpsansvarig säger ja. Vi struntar i att betala elräkningen, det är ju ändå så ljust ute nu på våren. Maten kan vi laga i öppna spisen. Huvudsaken är en glad make :)
Jag hoppas ni förstår att jag skojade om elräkningen ;)

#6. Opps! Det var ord och inga visor! Fick Stefan rött kort nu? 

#7 Nä! Grönt ljus för inköp! 
Stefan - Modellbyggare
Och inget ljus att bygga i! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#8. Grattis!! 

Ska vi sala till stearinljus åt Stefan så han kan bygga vidare 
Pannlampa med batteri!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#12: Går inte! han har ju ingen ström att ladda upp dom med 

Stefan kanske har kvar reservaggregatet som skulle ha behövts vid första Locketorpsträffen! 

Airbrushen såld till en snart strömlös StefanW 
Stackars StefanW som ska snart bli strömlös
Hur kommer det bygget att se ut…

Grattis Stefan till en fin spruta
.

Var inte oroliga. Det är många ljusa timmar så här års. Dessutom har vi gott om värmeljus från Ikea, så lite skall han nog kunna se.
grattis till din nya airbrush, stefan w