Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 907 ggr
Wiizy
0

Wizy presenterar sig.

Tjenare.     Kalla mig INTE Wiizy utan ni kan kalla mig Wizy, (med ett I alltså) mitt riktiga "smeknamn".

Här har ni en aningen(aningen? njä…) galen tös på 12 (snart 13) år. :)  Brukar mestadels syssla med modellhästar. ^^ Har inte börjat bygga än, brukar mest köpa in och måla om dom. :)
Annars tar skolan, och alla förbaskade läxor tiden. Förutom alla timmar jag ägnar mig åt pälsklingarna. :)   2 marsvin. (snart 4.) som får mej att orka hela dagarna. :)  Utan dom är jag inget <3

Nåja. :) Ska väl börja bygga modellhästar i framtiden, så spanar in här inne tills vidare. Har iaf fötterna nere på jorden, mestadels. :)

För mer info kan ni ju kika presentationen. Jag är också Medarbetare på 2 andra iFokus sajter, om det är intressant. ;)

starliner
0

Välkommen hit Wizy

MVH Johnny

Azgaron
0

Hej Wizy!

Trevlig presentation!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

StefanW
0

Välkommen hit! Trevligt med en presentation! Målar du om med pensel och/eller airbrush, samt vad använder du för färg?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

[Henke29]
0

Hej Wizy!

Varmt välkommen hit till forumet :)

PatrickAnders
0

hej Wizy Glad

gigabyte
0

Hej på dig hoppas att du kommer att trivas här

Wiizy
0

#3 - Pensel och Akrylfärg, men ska testa lite andra färger med, tänkte jag… :)

Tack allihopa. :D

#6 - Jorå, det lär inte bli svårt med alla trevliga människor här inne. :)

PonCar
0

Hejsan Wizy!

Kul med nån som sysslar med lita andra hästkrafter än de som sitter i bilar, tanks och plan. Litte udda "nisch" inom modellhobbyn du har slagit dig in på -hästbyggen. Det är alltid intressant med lite udda saker. Har själv en syster i Laxå som är hästtokig -hon rider mest dressyr och lite hoppning.

Välkommen till modellbygge iFokus!

Mvh PontusGlad

Wiizy
0

#8 -Mjo, det är ju inte världens vanligaste med modellhästar. :P 

Tackar. :)