Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 707 ggr
starhawk
0

Nån som känner till?

Är det någon som känner till köparen Gröfaz på Tradera? Han vann auktionen på min Tornado och jag meddelade honom om betalningen samma dag som auktionen avslutades, nu fem dar senare har jag varken fått pengar eller något meddelande från honom

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Zimba
0

Ingen aning. Men en del personer på tradden e hopplösa med att betala, trots man skickar påminnelser. Då spärrar jag köparen.

Man skriver sitt info o gör helt klart för köparen vad som gäller, men ändå så skiter dom i det. Åh såå irriterande. Fast dom flesta sköter sig perfekt. Har du inget telenr till den personen???

Hoppas det löser sig för dig, lägg ut det igen annars o skriv att du gör det pga oseriös köpare. En del mail hamnar ju i skräpkorgen o det e inte alla som tittar där, sen kan det ju oxå va så att nåt har hänt el att dom rest bort. MEn man ska inte behöva acceptera att det går hur lång tid som helst.

Lycka till.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Azgaron
0

Har han köpt tidigare? Vad har han för omdömen? På fem dar borde han ju rimligtvis kunna hinna höra av sig.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

JaguarMkVII
0

En stillsam iakttagelse är att användarens nick inte är så vackert. Gröfaz var en nedsättande benämning på Adolf Hitler, Grösster Feldherr Aller Zeiten…. Vad man sen lägger i detta låter jag vara osagt.

Azgaron
0

Hmm, låter inte så kul ju!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!