Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 791 ggr
starhawk
0

Vapensatser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade dom här två längst in i en garderobs överskåp, har jag inte saknat dom så kan jag ju lika gärna sälja eller byta bort dom, kan ju vara intressant för någon som är mera lerfot än jag eller en dioramabyggare

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8cdc4ae9-ed46-4335-a64d-ee3159231d78&Filename=vapen 1.jpg)

Framsidan

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=97ed92f2-a27f-418f-9eb9-60adc5215d6e&Filename=vapen 2.jpg)

Baksidan

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=847822f6-ab6a-4fbd-a61e-c679e9b41ba7&Filename=vapen 3.jpg)

Den andra lådan, det saknas en FN-FAL i denna, men dom andra två finns kvar

Har ni nåt intressant bytesobjekt? annars kan jag ju sälja dom för 50:-

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Azgaron
0

Iofs lite sugen, men det finns ju de som är mer diobyggare än jag här, som kanske behöver dem bättre. Menar du 50:- för bägge eller styck?

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

starhawk
0

För bägge är det tänkt, sen tillkommer förstås frakt, men inklusive en wellpappkartong väger det under 500 gr så det rör sig om 33:-

starhawk
0

Det verkar vara läge för Tradera på den här också, är det ingen som är intresserad?

Hylsan
0

sugen är man väl alltid men som Azgaron säger så kanske det är nån annan som har bättre användning för de, då jag inte har nått direkt projekt just nu till dem.

/hylsan

[Tunnan]
0

Azgaron verkar vara sugen
Hade det varit i skala 1/48 så hade jag köpt dom direkt
Jag har lite pansar i den skalan, så lite vapen hade varit perfekt.

/Janne

Azgaron
0

Problemet för min del är att det är så mycket jag är sugen på Glad

Just nu så är väl ekonomin dedikerad till träffen i Locketorp, så först i slutet på månaden kan jag ge slutgiltigt besked, om ingen annan vill hugga den innan dess.

Azgaron

[Tunnan]
0

Ja den där ekonomin ställer till det för oss vanliga knegare.
Tänk om man kunde vinna lite pengar så att man kunde unnar sig lite mera, men det är stört omöjligt verkar det som.

Azgaron
0

Då kan du ju tänka dig hur det är för en vanlig ickeknegare! Glad 

Jo, vinna lite pengar hade ju inte varit fel.

Azgaron

[Tunnan]
0

Jasså du är utan sysselsättning du, ja det är nog jag med snart.
Tråkigt Tråkigt.

Azgaron
0

Nä, särskilt kul är det inte, och inte blir det bättre med dagens omvända Robin Hood aka Reinfeldt! Glad

Azgaron

starliner
0

#10: Håller helt med dig. Inte speciellt kul att vara utan jobb.

Johnny

[Tunnan]
0

Vi får slå ihop våra påsar och öppna en modellaffär  Jaaaa!

Sven-Erik
0

Vad tråkigt att ni är utan jobb! Tycker att det är så synd att många numera måste gå arbetslösa, medans andra får jobba häcken av sig! Dags att ta upp den knytna näven ur fickan? Ledsen

starliner
0

#12 Jättebra ide,tänk vad kul om man kunde jobba med sin hobby. Skrattande

Johnny

[Tunnan]
0

Ja vi gör som dom franska bönderna, sprider ett lass gödsel uppe vid rosenbads huvudingångSkrattande

StefanW
0

#13 De är få förunnat att kunna få jobba heltid med sin hobby, önskar också att man kunde få göra det!

Stefan - Modellbyggare

starliner
0

#16: Jo det vore en dröm.

Johnny

Azgaron
0

#12 Ja, det hade varit kul! Kan kanske vara lite svårt att få det att gå ihop, men man får nog kombinera med onlineförsäljing också.

#13 Ja, det är nog nått vi borde göra oftare i ja-sägar landet Sverige!

Azgaron