Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 502 ggr
ElLobo
0

Aktiva skribenter

Som jag lovade pebben, har jag nu tittat igenom medlemmarna och deras skrivande, och fått fram följande resultat:

Av de 214 medlemmar som just nu finns registrerade på sajten, så har 134 st gjort minst ett inlägg.
Det innebär att 63 % av medlemmarna någon gång har varit aktiva.

Nu kan jag inte säga att inläggen har varit på just Modellbygge, men de är i alla fall gjorda på någon iFokus-sajt.

StefanW
0

Är inte förvånad över siffrorna! Det är många som läser, men aldrig loggar in! Siffran i högra hörnet: Läst ??? ggr anger bara hur många som varit inloggade som har öppnat tråden.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

kurre-93
0

ja lovar jag e alltid in loggad när jag läser trådarOskyldig

Ante018
0

skumt att folk inte skriver mer…jag trivs som fisken härSkrattande

[Henke29]
0

Jepp trivs oxå väldit bra här Skrattande

jeepsventa
0

Hejsan alla !!

Jg brukar kolla inn , ock , som ni vet , är urusel p o svara , men foton ÄR tagna i dag, ska bara fixa inn dom i burken oxå !

så länge , ha d så gott i styren dimman , vi höres !

mvh Håkan hos Lundgrens !!

ElLobo
0

Tittar man på den statistik som finns (men som förmodligen inte är korrekt) för den senaste 30-dagarsperioden, så är det faktiskt bara  40 medlemmar som har gjort fler än 2 inlägg eller kommentarer.

Så, ni som inte har gjort det förut, skriv några inlägg varje månad. Vi andra är inte alls farliga och det är alltid roligt när lite nytt folk blandar sig i diskussionerna.

Azgaron
0

Ja, det vore kul ifall de som normalt inte syns skrev nånting!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

pebben
0

tack el lobo det var intresant läsning! så det är bara när man är inloggad som det syns ? ska erkänna att jag brukar kolla om det finns nått nytt innan jag loggar in…ska  försöka bättra mej där!  annars tycker jag nog att det rullar på här inne! Glad  det har hänt en hel del sedan jag blev medlem på sajten några har visseligen försvunit men anndra har fyllt på. tycker vi har en bra blandning med flyg pansar byggare även några bilbyggare har vi ju fått hit också!  det jag hoppas på är att vi ska få in nån mer fartygsfantast så inte tommin  ska känna sig ensamm i övrig tycker jag nog att vi täcker det mässta!   men det finns gott om plats för fler byggare!  Flört  så hoppa in bara så ska vi göra vårt bässta så ni ska känna er välkommna här på modellbygge.

//pebben

TommiN
0

Håller me d ElLobo där,vore kul att se lite nya deltagare i diskussionerna,inte för att det är tråkigt med dom nuvarande,men att få lite fräscht "blod" med i leken,kanske en eller annan fartygsfantastOskyldigFlört,fast Henke har väl beställt hem en drös med fartyg,om jag inte missminner mig helt,så snart bygger han väl BARA fartygGlad.

ElLobo
0

#9: Ja, jag tror att det är många av de "anonyma" medlemmarna som sitter inne med mycket information och många bra tips!

stickanw
0

Int skriv ja ofta å int skriv ja mycke men he händer ibland att skrivkrampen släpper någon minut å då får jag ett anfall eller infall men de går fort över så hej då.

starhawk
0

#11: Jaså Stickan du sitter uppe på nätterna fortfarande?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

BjarneS
0

Man får väl ta och trycka ner några tangenter då. Började kolla på Volvo Valp-sidan för ett år sedan när jag köpte en TGB 13, så kom sommaren och asfalten lockade mer än leran och jag gick över till Raggar-sidan. När bilarna sen gick i vinteride började jag tjuvkika lite här. Under nyårshelgen kom brorsan med familj på besök och hans 11-årige son skulle sysselsättas. Hade för mig att det skulle finnas en Kübelwagen i gömmorna, så modellerna som varit nerpackade sedan flytten -87 åkte fram. Det blev en riktig nostalgihelg att kolla igenom allt och hjälpa brorsonen att få ihop Kübeln. Sen var man ju tvungen att fixa till någon detalj på diot jag påbörjade -85. Detaljen visade sig bli en skratchbyggd inredning till en Panzer IV och på den vägen är det. Så nu fyller jag på färgförrådet och referenslitteraturen. Ska försöka få till en presentation av diot som föreställer reparation av IV:an i en ”lånad” verkstad i Normandie. Hoppas att jag kan komma till Locketorp också.

Med stövlarna stadigt i pansarträsket
Bjarne

StefanW
0

#13 Känn dig välkommen! Här inne finns det fler som bygger pansar!

Skriv gärna i tråden Intresseanmälan 8-9/3 -08! Att du kommer, så kan jag räkna på hur mycket mat som behövs och om du sover över på plats!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare