#0: Jag gillar den där! Snyggt Niclas!
Snygg!
#0 Den där värmer gott i regnblasket.
Snygg t-bird och jag gillar det soliga camoflaget. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
Tjusigt Proosen! Ser himla fin ut! Kul lack!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Tjusigt Proosen! Ser ut som en hälsning från soliga Californien!
Du kanske skulle söka jobb på "Pimp my Ride"?? 
Snygg bil Niclas och som sagt kul med någon som inte bygger stridsvagnar.
Putte
Man kan väl bygga både och! Bilar är kul, men av nån anledning får de stryka på foten till förmån för fler plan för samma peng! 

Azgaron

#7: Helt riktigt! Man har inte möjlighet att köpa alla modeller man skulle vilja ha, och då är man tvungen att välja. Och för min del blir det i de allra flesta fall flygplan som blir valet. 

Vet ni vad jag tycker är bäst?
Att alla har olika smak! Det skulle bli så jädra trist om alla bara sa att det tycker jag med, oavsett vad övriga sade.
Kul att ni gillar den, det har varit en jädra drög att få ihop trots att den i dagsläget inte består av fler delar än 25 delar varav hjulen står för merparten. Passformen var ju inte direkt lysande som ni kanske läst om ni följt länken.
Men, skam den som ger sig. Den blev klar mot alla odds.
Niclas
#8 Precis! Men med lite bättre ekonomi och gärna större hus så hade jag nog köpt fler bilar. Fast som det är nu så har jag ju än så länge en möjlighet att faktiskt bygga det jag har. Men nån bil till hade ju inte varit fel. Får nog fösöka ta mig till Tanumshed och WeCoMoCo, det lär väl sparka igång inspirationen! 
#8 Helt rätt!
Jo, det är ju lite svårt att fatta att Hase inte kunde fixa att göra en bra bilmodell!
Tur att byggaren bakom ratten, om man nu kan uttrycka det så, är kompetent!
Azgaron
å så var den klar!
jag gillar verkligen lacken tänker tillbaka när man hadde sina första start o speed och colorod! helskön proosen!
och jag tycker det är skönt att alla inte bygger bilar plan stridsvagnar båtar mm mm tänk vad mycket jag hadde gått misste om här på forumet om allt bara var det ena eller det anndra tur man är bland byggare!
//pebben

#11: Ja, den ser precis ut som hämtad ifrån de tidningarna!
Sjukt cool glidare Proosen!! Du måste ha lagt ner ett jättejobb på lacken. Den här platsar verkligen i "Orange County"! Kommer du till CCM 9/2 i Hägersten med den?
Pontus

Får väl ta med den då fler frågar samma sak, inte för att den ser så bra ut som bilderna vill påskina men ok….den kommer med.
Niclas
Härligt! Jag tar med min Lincoln -28 och en 30-tals renault. See You.

Hmmmm, den får mig att tänka på att det var rätt länge sedan jag käkade brylépudding
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Uuu vad 80-talsvibbar jag får av den lacken.
Ett snyggt jobb du fått till där måste jag säga.
Mycke fin bil Proosen 
Fint jobb proosen ,fint lackad o fina toningar i gult mycket snyggt!!!!
Den där skulle ju platsa i skala 1:1 i Enviken city!!
Eller hur proosen