Det var ju en del intressant får man ju säga. Skulle vara kul att veta vad 1/24 Mossien kiommer att gå på.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Min mossie-samlintg består för närvarande av 5 i skala 1/72 och två färdigbyggda och en obyggd i skala 1/48, en i skala 1/24 … nja, den ska ju få plats någonstans också, däremot har jag ett gott öga till den där TSR-2 limited edition, och den där Nimrod, fast den var visst också limited och listad som out of stock 
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
dom ska visst återutge en hel del som jag vill lägga vantarna på bara man får tag på grejorna tex do17 bostonIII mm
//pebben

TSR-2 låg ju under 1:48. Var inte den i 1:72?
#2 Nimroden har jag sett som future release också bl.a på Hannants och buyamodel.de. Priset var då satt till €55.
#4 Såg någonstans att det blir re-release av TSR.2 i 1/72 2009-2010.
Och en Buccaneer
Undrar om det inte smugit in sig lite tjeckiskt från MPM också.
T.ex Gloster Meteor F.8, Hawker Sea Fury, Fairey Fulmar och förhoppningsvis en byggbar Boulton Paul Defiant.
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
Ja Nimroden ligger högt på listan här.
Vill Har! - Vill Har! 
tror du inte att det är samma defiant? vill också ha en har hafft en guten i svart plast om jag minns rätt
//pebben
Ja en sån Defiant har jag byggt ihop, men jag bytte ut nospartiet emot ett lösköpt i resin, det blev lite bättre
Klart kul att har på hyllan

Så dags att en Buccaneer i skala 1/72 kommer nu när jag redan köpt en i 1/48
#5: Jo, jag ligger på Notify me listan hos Aviation Megastore beträffande Nimroden

Senaste nytt: TSR-2:an kommer tredje kvartalet i år
Har Nimroden kommit ännu ?
#12 Nä, men här på Relishmodels är ett datum satt till 7.Feb
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus