Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: föreningar-i-sverige
Läst 340 ggr
StefanW
0

IPMS-Skaraborg, möten kv1-08

Vårens första mötes tillfällen blir:

Lördagen den 26 januari kl 12.00, plats: Skolgatan i Väring "byggsnack"

Lördagen den 16 februari kl 12.00, plats: Skolgatan i Väring "byggsnack och planering inför modellträffen"

Lördagen den 8 mars startar vi i Mariestad på modellutställningen som Modellhuset Liden anordnar, när den är klar så fortsätter vi till Locketorps fsh för middag m.m. Övernattning som förra gången för de som vill!

Föranmäl gärna till de möten som ni kommer på så vi kan planera för fika inköp! Angående övernattningen så kommer det mer information längre fram!

Föranmälan och frågor!? Kontakta mig här på modelbygge eller via epost stefanwadman@hotmail.com eller 0703-690 633

Väl mött!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#0: Åtminstone marsmötet är ju naturligtvis inplanerat för min del! Det ska bli kul!

StefanW
0

Fundera på vad ni vill se för aktiviteter under träffen i Locketorp!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

modellmartin
0

Köp/sälj.
Denna gång kmr jag.
Fick förhinder sisst.
Men köp/sälj med mkt bilar låter braFlörtFlört

/M.

ElLobo
0

Psst, alla ni andra! Se upp nu! Ni vet väl att modellmartin är en dark horse i bygghögsligan?! Han köper massor, men har inte redovisat en enda. Snart slår han till …! Flört

ElLobo
0

#3: Köp & sälj tycker jag självklart ska vara med.

Sedan är det väl inte dumt om vi kan ha någon förevisning eller så. Dioramabygge, vädring, washer, fotoets, resin- & vacuumbygge eller något liknande kanske.

modellmartin
0

Men ElLobo .
Denna gång ska jag även sälja lite flyg/fartygFlört
Tkr du jag ska ta och redovisa lite ikväll?

/MRäcka ut tungan

ElLobo
0

#6: Självklart ska du väl redovisa det som händer med din bygghög! Tänk bara på hur många nyfikna figurer som finns här på forumet! Glad

Azgaron
0

Ja, här är vi nyfikna! Glad

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Henke29]
0

Absolut är vi nyfikna här :)