Panzer, Pansarvagn, Panssarivaunu
Bygget gjordes förra året, oktober, en quicky build, just for fun, är ingen Panzarvagns expert på långa vägar, detta är min första pansarvagn jag nånsin byggt, kom över den från en byggare på ett forum som undra om jag skulle bygga en tank och se vad jag kunde göra med denna modell, (legat i stashen några år) lite AM delar fanns med, så hey visst, lets go, är rena nybörjaren på dessa bygget, hursomhelst, totalt tog det en vecka att bli klar m denna. modell och ets delar, även fina metallpipor och kulsprutor, så here goes, my first timer, my native builds are WW2 Aircraft 1:32, och ja lite påläst kanske….jaja nog skrivet here goes.
Modellen är en
Jappo, över till bygget, let pics do the talkin dårå, modellen hade fantastisk passform….gillades mkt, basic och simpel, manualen var lite luddig på vissa ställen, men kikat på referens foton så löste det sdig galant enkelt.
Larvfötterna tog tid, "man kunde suttit på finger akadimien" med dessa jobb, monotont haha.
Och….Klar bilder, passar perfekt i vtrinskåpet, måste erkänna, det var jäkligt kul bygge fasiken med Tanks, blir kanske såna i framtiden, försöker beta av sådant jag aldrig byggt förut, för skojs skull :)
Här är klar bilder, och en plast i vitrinskåpet. Gives me joy every morning with a coffee in my hand and see it.
Med andra ord good enoug for me ;)
Tjusigt bygge!
Gillas helskarpt…😃
Mvh / Janne
Snyggt bygge!