Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 708 ggr
pebben
0

CROMWELL MK IV

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är första bygget i nya lyan! det saknas både dekaler och vädring men vet inte vad jag ska ha den till än! men det kommer

//pebben

Azgaron
0

Trevligt! Det ser mycket bra ut! Ska bli intressant att se hur den blir när du bestämt dig.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

pebben
0

ja det blir lite knivigt utan ett tema. har ju en obyggd churchill och lite figurer men dom är svåra att blanda så får ta en funderare på det här.

//pebben

[Henke29]
0

Ja den där ser oxå väldit bra ut :)
Ska bli kul att få se den klar framöver…

pebben
0

jo då den blir ju klar den också men nu är det tigern som står iFokus hehe! där fick jag nästan till det! det är dags att lägga första topp lagret med färg och det är alltid lite spänande tycker jag! 

//pebben

Sven-Erik
0

#0. Det verkar som om miljöombytet har gjort dig gott! Ser ut att bli bara finare och finare byggen!

pebben
0

tack för det sven-erik! ja det här var inte dumt men vilket jobb det är att flytta!

//pebben

Sven-Erik
0

#6. Haha, jag vet vad du menar! Det är värre än pesten att hålla på och bubba och bära allt man samlat på sig!
Jag och Lotta flyttade 5 ggr på två års tid! Höll på att starva av med allt bärande…Sen gör det ju inte saken bättre av att jag samlar på böcker också. Vi har fem bokhyllor fullknökade med böcker=tungt!

[Henke29]
0

Ohh de där låter rolit att du samlar på böcker :)
Du har inte månne nån bra flygbok till Salu ;)

Sven-Erik
0

#8. Jag älskar underbara faktaböcker om historia, teknik, bilar m.m….Tyvärr är jag en riktig hamster och vill aldrig skilja mig från någon! Hm…jodå, en och annan flygbok har jag! Skrattande

[Henke29]
0

OKej :)
Du har några bra inköpsställen antar jag ???
Jakt efter boken Stridsvagn S och Viggen bok mmm
Sen tycker jag om Bilböcker oxå och Rally mm

Sven-Erik
0

#10. Jag har faktiskt köpt de flesta böckerna på antikvariat, loppisar och dyligt. Brukar besöka bilbioteket när de har utförsäljning av tidigare låneböcker. Då brukar det dyka upp väldigt fina och intressanta böcker för småpengar (typ 10kr styck!)

[Henke29]
0

Ja de där är billit :)
Kul me olika fakta böcker..
De är 2 böcker som ja är mest intreserad av de är Hawker Hunter Stridsberedd och sen Vingar över Vasaborgen :)

StefanW
0

#7 Håller med dig! En del säger att kunskap inte är tungt att bära. men då har de nog aldrig flyttat ett bibliotek….

Skrattande

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

Glad

//pebben

gigabyte
0

snygg tank pebben

Sven-Erik
0

#13. Så sant! Skrattande

pebben
0

tack pojkar! ni råkar inte ha nått tema förslag till den här?

//pebben