uppslag
helt ok leo!
vilken tur att vi nu för tiden har skyltar där det står hur mycket vikt en bro klarar av! torde vara en litet omskakad besättning i den III an hehehe!
//pebben

Hehe…då får jag säga som i Jönsson-ligan: "Vilken jäla smäll!"..
Undrar om den besättningen fick fartränder???
Han har fått det uppåt väggarna ! undrar vad dom gör bakom stridsvangnen putterpå månne ??Hej hå hå över väggen skall vi gå !!!
hehe! ja go vänner strax 6 timmar kvar! hur har ni det i jul stöket? själv sitter jag och washar min tiger men nu tar jag en kaffe rast
//pebben

#4 Städar och lagar mat för fullt! Skall bil skönt när julaftonen är över…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
# 4 jag kommer att börja bygga snart :)
Har snart städat och donat..
Blev klar me alla Julklappar oxå idag..
Bingo lotto ALLTär klart rulle skinka sill nubbe bara att förätasig på julafton som jag alltid gör ,liknar ett litet hängbuksvin med rött tryne ,nöff nörr fissssss
Skall inte skriva mer då julglöggen börjar sitga liwet mefara a sssssssssssssssssssssssssss

Jag har tagit det lugnt,gumman beordrade mig till det,var på julfest i fredags,slutade med att jag kom hem vid 22.30 med ett blödande skalle,lekte lite med kompisen,och ni vet hur det brukar sluta,japp…det slutar alltid med gråt,förutom gråtandet så var det bara och gå hem,kom syrran och plåstrade om mig sen,men nu är det ingen faar…rafa….fara
.

Nu börjar huset att fyllas av väldoft!! Skinkan står inne på griljeringen och apelsinriset står och "moffar" till sig!
När man tänker efter så är väl inte julen så tokig ändå?? 
Näe den medför väldit god mat :)
Sen en trevlig stund me alla Modellklappar man får ;)

Nu är skinkan och revbenen klara (det smakade gott…skulle bara prova lite…)
//Stefan
Stefan - Modellbyggare