BOLLEBYGD !!!
Jajamän !!
Det finns en butik i Bollebygd som har ett ganska bra sortiment med byggsatser nu !
Alla är välkommna o titta förbi på stations vgn. 11
må-to 13.00-18.00 fre 13.00-16.00 lö 10-13
tlfn. 033-289149
hoppas vi ses mvh Håkan !!
Hallå
Vad för typ av plastmodeller har dom och hur ser prisbilden ut?
Putte
Hej Gismo !
Tack f frågan,såg dessutom att jag glömt fler detaljer!
Butiken heter Lundgrens försäljning. Ett ganska brett urval från Italeri,aoshima,modelcraft,amt,revell,am,fujimi o billing boats.
priserna är väl normalt butiks pris,från femtilappen o uppåt !
bland tillbehören finns bla. baremetalfolie o lite delar ,främst till bilar. slå gärna e signal,033-289149 !
mvh Håkan !
Måste ta vägen via Bollebygd upp till nästa byggträff i Mars månad då 
Bra Tunnan du kör då va
Hej på er !
Ni är så välkommna,hör gärna av er före,ock söker ni något speciellt kan jag kanske fixa det !
ha d gott mvh Håkan !
De låter kanon det :)
Är ute efter en Sea Vixen nu bland annat :)
Tack Håkan, låter alldeles utomordentligt bra det där.
God Jul på dig
Hej Henke !
Nu har du knött ut mig på tunn is !! vixen,fans en twr modell som hette så på 60talet,men det är väl inte en sådan du menar ?? allvarligt skämtat,misstänker att det är flyg,tillverkare o scala ?
god jul på er o alla andra från Håkan /Lundgrens !!
De är skala 1/72 som ja letar efter en Sea Vixen..
Men de verkar som att de skulle komma nån nyare byggsats om man läser tråden Sea Vixen på modellformutme Sea Vixen:)
Kommer o hälsar på någon gång nästa år !kul med en ny handlare .
Giga tradera hatare
Du e välkommen !! Hoppas du tycker att jag har lite mer på hyllorna än vad bokhandlare o leksaksaffärerna har numer……
Håkan !
Har du något Tamiya eller Hasegawa Rally och Moto Gp modeller.
Mvh Putte ….:Skall väl se om jag kan ta mig ditt någon gång med här i nästa år.
hmmmmm…. här kommer nästa o kör ut mig på tunn is…
Rally är det tunnsått med på hyllorna,race hoj?har jag bara Ducati kvar av nyare årgångar,men hör av dig,det mesta går o få hemm ! hoppas jag nu gissa rätt om va du söker…
Håkan !
Hej Putte!
Kolla in A-L Hobby, därifrån får jag det mesta förutom bilar - en leveranrör till.
Håkan

#14 Är det Allvar & Lek Distrubition AB?
Här är i så fall en länk: A & L Distribution AB
Vem plockar du hem bilarna ifrån?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Jäpp , därifrån !!
Brukar ta AMT därifrån oxså men dom verkar stänga dörren, få se om Anders har nåt nytt på gång. tills vidare tar jag hem från Virago hobby, jätte bra kille men det blir lite dyrt tyvärr, men d får jag väl leva med !Revell från Scanditoys var en lösning men dom vil inte sälja till småhandlare. AMT ja, jag har några limited ed. hemma,commando , Buick o reo !