Annons:
Läst 269 ggr
JaGa
2021-10-15 19:53

Nytt i referensbiblioteket kv 4 2021

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Den här boken landade hem till mig idag.
Inköpt från https://hobbybokhandeln.biz/pshop2com/index.php

Gillar verkligen ”Between the Wars” tiden…😊

Visa "Ecommerce software by PrestaShop™" i sidfoten
  • Redigerat 2021-12-19 19:22 av Roca
Annons:
Christos1974
2021-10-17 17:19
#1

De har så mycket bra boker in i butiken.
Jag brukar besöka de ofta .
De har ganska bra priser oxå .

Roca
2021-11-07 23:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu var det egentligen till min födelsedag i slutet av september som jag fick den här fina boken, men har inte kommit mig för att redovisa förrän nu:

"Natthäxorna - Röda arméns kvinnliga stridsflygare under andra världskriget" av Gian Piero Milanetti. Utgiven på Christer Bergströms Vaktel Förlag.

Hittills mycket spännande och intressant läsning och helt klart en inspirationskälla till framtida ryssbyggen - och flera 109:or förstås, en av "häxornas" huvudsakliga motståndare.

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

JaGa
2021-11-11 14:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Grattis i efterskott Peter…😃🎉🎂🎁

Den boken är nog riktigt intressant att läsa.
Känner ju till att dom flög Polikarpov Po-2.
Men kvinnorna flög säkert en hel del annat spännande!

Själv fick jag den här boken samt två par bästa gå bort strumpor i min senaste leverans från Svensk Militärhistorisk Bibliotek: https://pennanochsvardet.se

Välj ditt välkomstpaket och spara 4 451 kronor! Ingen bidningstid Ingen medlemsavgift 30 dagars returrätt Tidningen ingår sveriges enda militärhistoriska upplevelseklubb Poltavaresan 2018 var en fantastisk upplevelse och vi kände en otrolig gemenskap. Topp 3 resa i mitt liv. Mikael JonssonYstad Jag tycker P&S är fantastiska och kommer att förbli medlem så länge jag lever. … Home Read More »
S
2021-12-27 13:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Äntligen kom tomten från Spanien till mig med. Tänkte att det var dags att uppdatera biblioteket som hittills bestått av klassiska Jackson och Days Modellbygge (som av någon anledning mest handlar om att "lavera", än idag är jag inte helt hundra på vad "lavera" innebär).

Det finns förvisso miljoner YouTube-videos med detta men det börjar bli tråkigt att sitta o googla medans man bygger och målar för fullt.

Böckerna är AMIG-6273, 6502, 6135 och 6037.

Upp till toppen
Annons: